Żabka: nowe rozwiązania testują w 20 sklepach

Autor: Redakcja
Data dodania: 30 stycznia 2013
Kategoria:
zabka_foto
W ramach projektu ograniczającego asortyment w sklepach, Żabka Polska kończy renegocjowanie umów z dostawcami – zgodnie z założeniami, na półkach sieci sklepów pozostanie ok. 1400 produktów z ponad 2000. 

Nowy projekt Żabka wprowadziła już do 20 działających sklepów. Jeżeli testy, które mają potrwać do końca marca, przebiegną pozytywnie, firma wprowadzi te założenia do pozostałych sklepów działających w sieci. Ograniczenie asortymentu ma spowodować obniżenie indeksu cenowego – w niektórych przypadkach nawet o 15 proc. Zmiany dotyczą nie tylko liczby pozycji asortymentowych, ale także struktury, np. proporcji między towarami pod marką własną, a wyrobami brandowymi. Ograniczony asortyment oznacza znaczny spadek liczby dostawców z ok. 250 do ok. 100 firm. 

Żabka Polska sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka. Zarządza także siecią Fresh Market. Przychody spółki w 2012 r. wyniosły ok. 3 mld zł.

Model działania Żabki Polska zakłada, że wszystkie koszty związane z otwarciem sklepu bądź dostosowaniem go do odpowiednich standardów ponosi sieć, zaś sam sklep prowadzony jest przez ajenta wybranego w drodze rekrutacji.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram