Żabka ma pomysł na walkę z konkurencją

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Żabka Polska
Żabka ma pomysł na walkę z konkurencją

Firma Żabka Polska rozwijająca sieć franczyzowych sklepów spożywczych nie spoczywa w poszukiwaniu rozwiązań spełniających oczekiwania współczesnego konsumenta żyjącego w biegu, pragnącego jednak zdrowo się odżywiać.

Po wprowadzeniu nowej marki własnej sałatek warzywnych Green GO!, poszerza swoją ofertę o soki utrwalane metodą ciśnieniową. Tłoczone na zimno, a następnie poddawane działaniu wysokiego ciśnienia, zachowują wartości odżywcze surowych owoców i warzyw.

Ciśnieniowanie to innowacyjna, nietermiczna metoda utrwalania soków tłoczonych na zimno - HPP (z ang. High Pressure Processing). Zamiast pasteryzacji, produkt poddawany jest działaniu wysokiego ciśnienia. Proces ten w sposób minimalny wpływa na cenne substancje odżywcze (witaminy, polifenole), a także barwę, smak i zapach. Dzięki temu powstały produkt zachowuje właściwości surowych owoców i warzyw.

Dbamy o to, by oferta sklepów Żabka odpowiadała na potrzeby konsumentów, którzy troszcząc się o swoje zdrowie, zwracają szczególną uwagę na skład produktów. Dlatego jako pierwsza sieć w Polsce, wprowadziliśmy do sprzedaży soki ciśnieniowane. Dzięki tej innowacyjnej metodzie wytwarzania produkty zachowują wszystkie walory naturalnych soków owocowych i warzywnych. Dodatkowo przydatność tych produktów do spożycia wynosi nawet do 3 miesięcy – mówi Żaneta Jajor, Kupiec Kategorii Produktowej w Żabka Polska SA.

Spółka Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, firma zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram