Żabka ma nową strategię komunikacji

Autor: Redakcja
Data dodania: 7 grudnia 2015
Kategoria:
Foto: Sklep Żabka
Sieć sklepów Żabka podkreśla, że ma bliskie relacje z klientami.

Sieć sklepów Żabka wystartowała z nową komunikacją marketingową pod hasłem:  Żabka – mały, wielki sklep.

Rozpoczęta 3 grudnia kampania reklamowa powstała w oparciu o nową strategię pozycjonowania sieci, która zakłada rozwój i wzmacnianie kluczowych atrybutów kategorii „convenience”. W opracowanej strategii położono nacisk na wsparcie sprzedaży i budowanie spójnego wizerunku sieci.

Nowa kampania reklamowa jest jednym z działań realizujących aktualną strategię sieci Żabka. Dotychczasowe założenia zmieniamy pod kątem ewoluującego rynku i nowych potrzeb konsumenckich. Celem reklam jest pokazanie w pozytywny i aspirujący sposób tego, co wyróżnia naszą sieć na tle sieci wielkopowierzchniowych i stanowi największą przewagę rynkową - bezpośrednie relacje ajentów i sprzedawców z klientami. Relacje, które pozwalają na to, by każdy mały sklep Żabki prezentował się naszym klientom jako wielki, w pełni zaspokajający ich codzienne potrzeby – mówi Maciej Mitoraj, dyrektor marketingu i rozwoju w spółce Żabka Polska.

Sieć Żabka, z blisko 3600 sklepami, jest liderem kategorii convenience w Polsce. Chcąc ugruntować tę pozycję, spółka stawia na wsparcie marketingowe swoich ajentów, realizowane między innymi poprzez bardziej intensywną obecność w mediach. Nowe działania znacząco odbiegają od dotychczasowej komunikacji sieci, podkreślają znaczenie bliskich relacji prowadzących sklepy z ich klientami, a także kompletność dostępnej w sieci oferty. Same reklamy wyróżniają się dużą dozą humoru, przedstawiając różne sytuacje z „życia sklepu”, często zabawne i nieoczywiste.

Zależało nam na stworzeniu uniwersalnej platformy komunikacyjnej, która pozwoli Żabce, jako liderowi segmentu convenience, w sposób elastyczny dopasować komunikaty i ofertę do aktualnych okazji i potrzeb naszych klientów. Jesteśmy formatem, który jest najbliżej nabywcy i tę bliskość chcemy akcentować zarówno w kreacji, jak i doborze mediów. Odzwierciedla się to również w asortymencie dostępnym w naszych sklepach. Zależy nam, aby klienci dowiedzieli się, że w Żabce zrobią zakupy szybko, wygodnie i racjonalnie, kupując wszystko, czego w danym momencie potrzebują. Naszą bogatą ofertę produktową systematycznie powiększamy o nowe usługi, dzięki czemu wizyta w małym sklepie Żabka przyspiesza i ułatwia kompleksową realizację codziennych obowiązków – dodaje Maciej Mitoraj.

W ramach akcji reklamowej zaplanowano spoty w tv, radio, reklamy w sieci Multikino oraz działania w Internecie. Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, spółka zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram