
Żabka
Sieć zamierza otwierać co roku 450 sklepów, w tym 200 Freshmarketów oraz 250 placówek pod szyldem Żabki.
Spółka Żabka Polska, należąca do funduszu inwestycyjnego Mid Europa Partners, ogłosiła swoje plany inwestycyjne. Obecnie posiadane przez spółkę sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket liczą blisko 3 tysiące placówek. Do 2018 roku ma ich powstać około pięciu tysięcy, a docelowo nawet dziewięć: 2 tysiące Freshmarketów i 7 tysięcy sklepów pod szyldem Żabka.
W rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl prezes Żabki Jacek Roszyk ocenił, że segment supermarket czy proximity supermarket, do których należą placówki typu Freshmarket, jest bardzo perspektywiczny, głównie ze względu na to, że nie ma tam lidera, czy wiodących liderów.
Z tego względu Żabka kładzie obecnie szczególny nacisk właśnie na rozwijanie sieci Freshmarketów.
Firma rozwija sieci m.in. dzięki projektowi „Sklep za czynsz”, w ramach którego właściciele sklepów wynajmują swoje placówki firmie Żabka Polska w zamian za comiesięczny czynsz.
W ramach współpracy z Żabka Polska osoba prowadząca sklep – ajent, podpisuje umowę z firmą Żabka Polska, od której otrzymuje w pełni wyposażony i wyremontowany sklep Żabka lub Freshmarket. Żabka Polska zapewnia mu pełne wsparcie sprzedażowe, marketingowe oraz logistyczne.
Źródło: portalspożywczy.pl, dlahandlu.pl
Spółka Żabka Polska, należąca do funduszu inwestycyjnego Mid Europa Partners, ogłosiła swoje plany inwestycyjne. Obecnie posiadane przez spółkę sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket liczą blisko 3 tysiące placówek. Do 2018 roku ma ich powstać około pięciu tysięcy, a docelowo nawet dziewięć: 2 tysiące Freshmarketów i 7 tysięcy sklepów pod szyldem Żabka.
W rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl prezes Żabki Jacek Roszyk ocenił, że segment supermarket czy proximity supermarket, do których należą placówki typu Freshmarket, jest bardzo perspektywiczny, głównie ze względu na to, że nie ma tam lidera, czy wiodących liderów.
Z tego względu Żabka kładzie obecnie szczególny nacisk właśnie na rozwijanie sieci Freshmarketów.
Firma rozwija sieci m.in. dzięki projektowi „Sklep za czynsz”, w ramach którego właściciele sklepów wynajmują swoje placówki firmie Żabka Polska w zamian za comiesięczny czynsz.
W ramach współpracy z Żabka Polska osoba prowadząca sklep – ajent, podpisuje umowę z firmą Żabka Polska, od której otrzymuje w pełni wyposażony i wyremontowany sklep Żabka lub Freshmarket. Żabka Polska zapewnia mu pełne wsparcie sprzedażowe, marketingowe oraz logistyczne.
Źródło: portalspożywczy.pl, dlahandlu.pl