Żabka Polska kontynuuje ekspansję w centrach handlowych. Spółka przedstawi swoją ofertę współpracy dotyczącą otwarcia sklepu podczas targów deweloperów i zarządców nieruchomości.
Firma będzie obecna na targach ReDI 7-8 czerwca br. na terenie stadionu PGE Narodowy Warszawie. Z ofertą lidera segmentu convenience będzie można zapoznać się na stoisku nr C2.
- Udział Żabki w targach ReDI związany jest z ekspansją naszej sieci w centrach handlowych, a także w biurowcach i budynkach publicznych o dużym natężeniu ruchu. Format sklepów convenience bardzo dobrze wpisuje się w charakter tego typu obiektów, które chcą zapewnić swoim zabieganym klientom lub najemcom maksymalny komfort robienia zakupów. Rozwój sieci w tym obszarze jest konsekwencją realizowanej polityki firmy, by być jak najbliżej klienta i odpowiadać na jego bieżące potrzeby - mówi Agata Michalska, manager ds. ekspansji w centrach handlowych w firmie Żabka Polska.
Podczas targów na stoisku Żabki będzie można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące warunków otwarcia sklepów sieci w przestrzeniach centrów handlowych i poznać ofertę Żabki skierowaną do zarządzających tego typu obiektami. Wystawcy i odwiedzający targi będą mieli również okazję przyjrzeć się osobiście nowemu formatowi sklepów Żabka.
Na stoisku sieci zostaną wydzielone dwie przestrzenie: miejsce zaaranżowane z wykorzystaniem zasad projektowania nowych sklepów oraz część gastronomiczna pod marką Żabka Café, w której goście wydarzenia będą mogli skorzystać z bezpłatnego poczęstunku oraz zimnych napojów na wynos.
Sklepy sieci Żabka funkcjonują już m.in. w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy, Galerii Avenida w Poznaniu, na dworcu Głównym PKP we Wrocławiu czy w Oxford Tower w Warszawie. W drugiej połowie czerwca Żabka otworzy swój sklep w CH Manufaktura w Łodzi.