Za rok Kolporter chce mieć 60 sklepów convenience

Autor: Redakcja
Data dodania: 16 sierpnia 2011
Kategoria:
Dobry_Wybor_sklep_convenienceSieć Dobry Wybór rozwijana jest w systemie partnerskim. Wynagrodzenie partnerów zależy od sprzedaży, a ta ciągle rośnie. W tym roku przychody z metra kwadratowego są o 15 proc. wyższe niż przed rokiem.

Dobry Wybór to sieć samoobsługowych sklepów spożywczych zlokalizowanych na osiedlach mieszkaniowych i przy głównych ulicach handlowych z zapleczem budynków mieszkalnych. Ich powierzchnia wynosi od 90 do 200 mkw. Podstawowy asortyment to: pieczywo, nabiał, mięso, wędliny, mrożonki, napoje, słodycze, słone przekąski, owoce, warzywa, alkohole, chemia, kosmetyki, tytoń, prasa, karma dla zwierząt, artykuły FMCG. W ofercie sklepów Dobry Wybór jest także możliwość opłacenia rachunków, sprzedaż doładowań prepaid, możliwość skorzystania z kolektury Totalizatora Sportowego.

Obecnie Kolporter ma kilkanaście takich placówek, ale w ciągu najbliższego roku chce zwiększyć ich liczbę do 60. Na decyzję o szybkiej ekspansji wpłynęły z pewnością dobre wyniki dotychczas otwartych placówek. W bieżącym roku poziom obrotów w sklepach Dobry Wybór wzrósł o ponad 15 procent w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sprzedażowej w porównaniu z rokiem ubiegłym.

– Wzrost obrotów to wynik między innymi  naszej elastyczności  w zaopatrzeniu – uważa Tomasz Brzeziński, dyrektor pionu Dobry Wybór Kolportera S.A. – Kolporterowi udało się pozyskać nowych lokalnych dostawców, np. warzyw i owoców, ale rozpoczął również współpracę ze znanymi producentami, takimi jak Danone.

Sklepy Dobry Wybór są już postrzegane przez klientów jako sklepy z konkurencyjnymi cenami. Stale promocjami cenowymi objętych jest od 50 do 70 produktów, do tego co jakiś czas swoje obniżki cen proponują dostawcy.

Sklepy uruchamiane i wyposażane są na koszt Kolportera. Ich bieżąca działalność powierzana jest natomiast partnerom prowadzącym działalność gospodarczą. Otrzymują oni wynagrodzenie prowizyjne zależne od sprzedaży. A oprócz tego mogą liczyć na stałe wynagrodzenie w wysokości 4500zł netto miesięcznie, bez względu na wysokość obrotów.

– Chętnie podejmiemy współpracę z osobami, które mają doświadczenie w handlu artykułami spożywczymi. Poszukujemy również sklepów, chętnych do przyłączenia się do naszej sieci – mówi Tomasz Brzeziński.

JCB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram