Franczyzowa sieć pizzerii umożliwiła klientom płatność kartą zarówno na miejscu, jak i w dostawie.
Sieć pizzerii Da Grasso zdecydowała się na umożliwienie klientom płatności kartą zarówno w lokalu, jak i w dostawie. Udostępniła też usługi dodatkowe, pozwalające na wypłatę gotówki podczas płatności kartą za dostawę, a w przypadku klientów zagranicznych na płatność we własnej walucie.
Da Grasso zrzesza ponad 170 różnych podmiotów, posiadających oddzielne konta bankowe. Model obsługi płatności bezgotówkowych w sieci pizzerii zaprojektował SIX Payment Services. Firma nie wymagał od spółki i podmiotów z nią powiązanych posiadania kont firmowych w konkretnym banku.
Placówki Da Grasso oraz kurierzy zostali wyposażeni w terminale przenośne IWL 220, które oprócz standardowych i zbliżeniowych płatności kartą, oferują również usługi dodatkowe jak Cashback czy DCC (Dynamiczna Wymiana Walut). Terminale płatnicze zainstalowane w Da Grasso umożliwiają również funkcjonowanie specjalnej aplikacji obsługującej zamówienia online ze strony pizzerii. Obecnie SIX obsługuje ponad 110 placówek partnerskich Da Grasso.
Docelowo rozwiązanie wdrożone zostanie w całej sieci. Dedykowana aplikacja na terminalu POS przygotowana przez partnera SIX, firmę Hilltech otwiera kolejny kanał komunikacji pomiędzy klientem a lokalem. Zamówienie ze strony www przekierowane jest do najbliższej pizzerii w rejonie klienta i drukowane na terminalu. W odpowiedzi lokal za pośrednictwem terminala potwierdza przyjęcie zamówienia i przesyła szacowany czas dostawy. Aplikacja pozwala na monitorowanie zamówień w systemie Da Grasso oraz wyeliminowanie sprzedaży niekontrolowanej przez właściciela placówki.
INK