AmRest, największy operator na rynku restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej wprowadził na polski rynek nową markę. Pierwszy lokal sieci Blue Frog został otwarty we Wrocławiu.
Lokal Blue Frog został otwarty w nowym centrum handlowym Wroclavia. Jak powiedział Sylweriusz Faruga, prezydent marki Blue Frog, polski rynek gastronomiczny cechuje coraz większa otwartość konsumentów na nowe koncepty, a to stwarza dużą przestrzeń do rozwoju. AmRest ma kilkuletnie doświadczenie w rozwoju tej sieci lokali w Chinach. Na ekspansję tej marki AmRest wybrał Polskę i Hiszpanię. Sieć będzie rozwijana w największych miastach w Polsce. Planuje się, że w przyszłym roku firma otworzy kilka kolejnych restauracji. Pierwsza restauracja w Hiszpanii została otwarta we wrześniu.
Azjatycka tradycja na luzie
Marka Blue Frog powstała blisko 20 lat temu, kiedy to dwóch Amerykanów żyjących w Chinach postanowiło stworzyć miejsce, w którym poczują się jak w domu. Obecnie niebieska żaba to logo jednej z najszybciej rozwijających się sieci casual dining w Państwie Środka. W karcie znajdują się dania znane z nowoczesnej amerykańskiej kuchni, wzbogacone o azjatyckie akcenty. Bar w Blue Frog wyróżnia bogaty wybór napojów, przygotowywanych przez profesjonalnych barmanów. Istotną część menu stanowią też przystawki.