Z Chin do Polski

Autor: Redakcja
Data dodania: 18 października 2017
Kategoria:
Foto: Blue Frog
Z Chin do Polski

AmRest, największy operator na rynku restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej wprowadził na polski rynek nową markę. Pierwszy lokal sieci Blue Frog został otwarty we Wrocławiu.

Lokal Blue Frog został otwarty w nowym centrum handlowym Wroclavia. Jak powiedział Sylweriusz Faruga, prezydent marki Blue Frog, polski rynek gastronomiczny cechuje coraz większa otwartość konsumentów na nowe koncepty, a to stwarza dużą przestrzeń do rozwoju. AmRest ma kilkuletnie doświadczenie w rozwoju tej sieci lokali w  Chinach. Na ekspansję tej marki AmRest wybrał Polskę i Hiszpanię. Sieć będzie rozwijana w największych miastach w Polsce. Planuje się, że w przyszłym roku firma otworzy kilka kolejnych restauracji. Pierwsza restauracja w Hiszpanii została otwarta we wrześniu.

Azjatycka tradycja na luzie

Marka Blue Frog powstała blisko 20 lat temu, kiedy to dwóch Amerykanów żyjących w Chinach postanowiło stworzyć miejsce, w którym poczują się jak w domu.  Obecnie niebieska żaba to logo jednej z najszybciej rozwijających się sieci casual dining w Państwie Środka. W karcie znajdują się dania znane z nowoczesnej amerykańskiej kuchni, wzbogacone o azjatyckie akcenty. Bar w Blue Frog wyróżnia bogaty wybór napojów, przygotowywanych przez profesjonalnych barmanów. Istotną część menu stanowią też przystawki.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram