yogen_fruz_obrazek
- Myślę, że teraz jest dobry moment na wprowadzenie tego konceptu do Polski, zdrowa kuchnia jest obecnie jednym z najdynamiczniej rozwijających się segmentów rynku gastronomicznego. Yogen Fruz doskonale wpisze się w ten trend. Oferowane przez firmę mrożone jogurty, sorbety oraz smoothies mają niską zawartość tłuszczu, są za to bardzo odżywcze, zawierają probiotyki – wyjaśnia Anita Gagoś współpracująca z masterfranczyzobiorcą Yogen Fruz na Polskę.
Zapewnia, że firma nie zamierza szczędzić środków na marketing. Zdaje sobie bowiem sprawę z tego, że taka forma deseru wymaga w Polsce promocji oraz uświadomienia klientom, co to za produkt i jakie wartości są związane z jego spożywaniem. Firma liczy na to, że produkt spotka się ze szczególnie dużym zainteresowaniem ze strony kobiet z wiekszych miast, które dbają o zdrowy styl życia oraz że będzie także chętnie kupowany dzieciom.
Masterfranczyzobiorca Yogen Fruz na Polskę zapowiada już, że będzie rozwijał sieć poprzez franczyzę. Firma jest właśnie na etapie dopracowania pakietu franczyzowego, który przygotowywany jest przy współpracy z Akademią Rozwoju Systemów Sieciowych. - Już teraz zapraszamy osoby oraz firmy zainteresowane współpracą z Yogen Fruz do kontaktu z nami, natomiast intensywną akcję rekrutacyjną franczyzobiorców planujemy rozpocząć wczesną jesienią – informuje Anita Gagoś.