Yogen Früz chce mieć 50 punktów w Polsce

Autor: Redakcja
Data dodania: 16 listopada 2011
Kategoria:


Kanadyjska firma sprzedająca mrożone jogurty rusza z rozwojem sieci franczyzowej. Zaproponuje franczyzobiorcom trzy formaty swojego konceptu.

Właściciel licencji master na Polskę uruchomił tu niedawno dwie pierwsze jednostki własne. Miszczą sie one w warszawskich centrach handlowych: Galeria Mokotów i Wola Park. Teraz inwestor rozpoczyna poszukiwania franczyzobiorców, którzy chcieliby poprowadzić kolejne punkty.

- Potencjalnym franczyzobiorcom udostępniamy kompleksowy prospekt informacyjny, który pozwoli na ocenę firmy jako przyszłego fraczyzodawcy, ułatwi zapoznanie się z zasadami na jakich opiera się system i kalkulację korzyści z przystąpienia do sieci - podkreśla Anita Gagoś, pełnomocnik masterfranczyzobiorcy marki Yogen Früz.

Docelowo sieć Yogen Früz ma liczyć 50 punktów sprzedaży zlokalizowanych na terenie całego kraju (w największych miastach Polski). Punkty handlowe będą działać w jednym z trzech zunifikowanych formatów takich jak: kiosk (wyspa), lokal w strefie food - court bez własnej strefy konsumpcyjnej oraz lokal o charakterze kawiarni z własną strefą konsumpcyjną. Misja firmy zakłada również propagowanie wartości związanych ze zdrowym i aktywnym trybem życia.

- Funkcjonowanie w ramach rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym marki o globalnym zasięgu, stały transfer wiedzy w zakresie organizacji punktów sprzedaży, dostęp do szkoleń to tylko niektóre korzyści z działania w ramach sieci franczyzowej –  wylicza Anita Gagoś. Firma gwarantuje również pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, dostęp do surowców, a także bieżące wsparcie organizacyjne i marketingowe.

Yogen Früz to światowy lider sprzedaży jogurtów mrożonych. Pierwsza placówka Yogen Früz została założona w 1986 roku w Toronto w Kanadzie. Obecnie firma posiada ponad 1200 punktów w 25 krajach na całym świecie. W ofercie firmy znajdują się pozbawione glutenu probiotyczne jogurty mrożone bez tłuszczu i sztucznych barwników.  Markę do Polski wprowadził kanadyjski inwestor Healthy Lifestyles Master Franchiser Polska.

JCB

 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - O tym się mówi

Data dodania: 5 lipca 2022
Polska przedsiębiorczość w zapaści
Data dodania: 9 maja 2022
Kupować czy pożyczać? – oto jest pytanie
Data dodania: 25 kwietnia 2022
Czy grozi nam wojna o wodę?
Data dodania: 28 marca 2022
Doceniliśmy pracę zdalną

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram