- Potencjalnym franczyzobiorcom udostępniamy kompleksowy prospekt informacyjny, który pozwoli na ocenę firmy jako przyszłego fraczyzodawcy, ułatwi zapoznanie się z zasadami na jakich opiera się system i kalkulację korzyści z przystąpienia do sieci - podkreśla Anita Gagoś, pełnomocnik masterfranczyzobiorcy marki Yogen Früz.
Docelowo sieć Yogen Früz ma liczyć 50 punktów sprzedaży zlokalizowanych na terenie całego kraju (w największych miastach Polski). Punkty handlowe będą działać w jednym z trzech zunifikowanych formatów takich jak: kiosk (wyspa), lokal w strefie food - court bez własnej strefy konsumpcyjnej oraz lokal o charakterze kawiarni z własną strefą konsumpcyjną. Misja firmy zakłada również propagowanie wartości związanych ze zdrowym i aktywnym trybem życia.
- Funkcjonowanie w ramach rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym marki o globalnym zasięgu, stały transfer wiedzy w zakresie organizacji punktów sprzedaży, dostęp do szkoleń to tylko niektóre korzyści z działania w ramach sieci franczyzowej – wylicza Anita Gagoś. Firma gwarantuje również pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, dostęp do surowców, a także bieżące wsparcie organizacyjne i marketingowe.
Yogen Früz to światowy lider sprzedaży jogurtów mrożonych. Pierwsza placówka Yogen Früz została założona w 1986 roku w Toronto w Kanadzie. Obecnie firma posiada ponad 1200 punktów w 25 krajach na całym świecie. W ofercie firmy znajdują się pozbawione glutenu probiotyczne jogurty mrożone bez tłuszczu i sztucznych barwników. Markę do Polski wprowadził kanadyjski inwestor Healthy Lifestyles Master Franchiser Polska.
JCB