Foto: Yasumi
Sieć partnerska ekskluzywnych salonów kosmetycznych Yasumi ma ponad 130 gabinetów w Polsce i poza jej granicami. W tym roku firma stawia na dalszy rozwój swoich brandów za pomocą programów partnerskich.
Yasumi jest właścicielem kilku marek, pod którymi są otwierane gabinety kosmetyczne. Są to: Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, Yasumi Epil, Yasumi Slim, Tanrei Instytut Piękna i Estetyki oraz magicPot Gabinet Urody.
– Przy czym, we franczyzie rozwijamy markę Yasumi Epil. Pozostałe marki są dostępne w ofercie współpracy partnerskiej. Mamy już partnerów, którzy posiadają po kilka gabinetów Yasumi – mówi w rozmowie z nami Marzena Maria Pawlik, dyrektor ds. sprzedaży systemów sieci Yasumi.
Dodaje, że jeżeli chodzi o rozwój brandów, to firma dba o nie z taką sama intensywnością. Jednak największym zainteresowaniem cieszy się marka Yasumi Instytut Zdrowia i Urody.
– Myślę, że jest to związane z rozpoznawalnością marki oraz z zakresem usług jakie oferuje taki instytut. Klienci cenią sobie kompleksowość oferty, a z taką mamy do czynienia właśnie w instytucie Yasumi – wyjaśnia Marzena Maria Pawlik.
W przypadku tego konceptu, minimalna kwota inwestycji wynosi do 220 tys. zł netto. Do tego dochodzą też koszty adaptacji lokalu. W tym programie partnerskim inwestor nie ponosi rozliczeń prowizyjnych, opłat marketingowych itp.
Yasumi pomaga swoim kontrahentom wybrać odpowiednią lokalizację i ocenić stan techniczny obiektu. Dobiera optymalny sprzęt, na których wykonywane będą zabiegi. Przekazuje know-how i koncepcję prowadzenia własnego biznesu. Udostępnia też narzędzia marketingowe, stałą pomoc i gotowość do podnoszenia kwalifikacji kadry zatrudnionej u partnera.
INK
Osoby zainteresowane współpracą z Yasumi zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.