Wystarczy lokal, by otworzyć Cartridge World

Autor: Redakcja
Data dodania: 7 września 2011
Kategoria:

CW_do_rodka

Sieć chce mocno zintensyfikować swój rozwój, dlatego znacząco obniża koszty inwestycji związane z otwarciem punktu.

Zmiany są związane z przejęciem spółki budującej sieć Cartridge World w Polsce przez inwestora branżowego Direct eServices, do którego doszło w marcu bieżącego roku. Firma ta jest dystrybutorem materiałów eksploatacyjnych, papierniczych, a także drobnego sprzętu biurowego. Współpracuje z dużymi sieciami sklepów wielkopowierzchniowych, tworzy własną sieć sklepów Direkt, a działające na australijskiej licencji punkty regeneracji kartridży Cartridge World są dla niej kolejną możliwością powiększenia sieci dystrybucji.

- Dla punktów Cartridge World jest to z kolei szansa na generowanie wyższych przychodów i zysków. W naszych własnych placówkach już od kilku miesięcy można nie tylko zregenerować kartridż czy kupić zamiennik. W ofercie są także drukarki, nośniki danych, notebooki, smartfony, oprogramowanie, akcesoria biurowe i wiele innych tego typu produktów. A wszystkie po atrakcyjnych cenach, dzięki temu, że sieć należy do dużego dystrybutora – mówi Michał Smagowicz odpowiedzialny za rozwój sieci Cartridge World.

Pod szyldem CW działa obecnie ok. 20 placówek w naszym kraju. Do końca roku ich liczba ma się zwiększyć przynajmniej o kilkanaście własnych. Niedawno uruchomiony został punkt przy Dworcu Wileńskim w Warszawie, wkrótce ruszą sklepy w Tychach, Bielsku-Białej, Szczecinie, Lublinie, Krakowie i Wrocławiu. Firma zachęca także do współpracy kolejnych franczyzobiorców.

- Zależy nam na bardzo dynamicznym rozwoju. Proponujemy współpracę zarówno osobom, które chcą uruchomić punkt od zera, jaki i tym, którzy prowadzą już sklep w branży pokrewnej. Dla tych drugich wejście do naszego systemu będzie całkowicie bezkosztowe. Nie będziemy bowiem pobierać od nich opłat licencyjnych, a za towar będą mogli zapłacić później. W przypadku nowych inwestorów koszty ograniczą się przede wszystkim do najmu i adaptacji lokalu. Na wyposażenie i zatowarowanie im również będziemy mogli zaproponować wydłużone terminy płatności  - opowiada Michał Smagowicz.

Przypomnijmy, że do tej pory inwestor, który chciał uruchomić Cartridge World, musiał dysponować środkami na poziomie ok. 100 tys. zł, z czego 25 tys. zł kosztowała licencja oraz szkolenie z regeneracji kartridży. Obecnie polski franczyzodawca konceptu lwią część tych opłat bierze na siebie. - Podstawowym wymogiem pozostaje więc znalezienie lokalu o powierzchni minimum 35-40 mkw., najlepiej przy ruchliwej ulicy, blisko przystanków, przejść dla pieszych oraz innych sklepów regularnie odwiedzanych przez okolicznych mieszkańców – dodaje Smagowicz.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram