Jednostkowe przychody ze sprzedaży Spółki Gino Rossi narastająco po trzech kwartałach
2008 r. sięgnęły 101,29 mln zł i są zbliżone do wypracowanych w analogicznym okresie
roku 2007.
Zysk operacyjny spółki wyniósł 6,54 mln zł, a zysk netto ponad 2,62 mln zł. W III kwartale br. Spółka osiągnęła marżę brutto w wysokości 35,3 proc., zwiększając ją o ponad 9 punktów procentowych względem analogicznego okresu roku 2007. Wyniki finansowe Gino Rossi S.A. za III kw. 2008 r. i 2007 r. nie są porównywalne z uwagi zmiany w strukturze funkcjonowania Grupy Kapitałowej Gino Rossi.
Grupę Gino Rossi tworzą wiodące na polskim rynku modowym marki, do których należą: Gino Rossi, Vanita, Geox, G&R oraz SIMPLE i COSIMO MARTINELLI. Najnowsze wzory, wyszukane linie wzornicze widoczne są we wszystkich produktach Grupy Modowej Gino Rossi. W ofercie znajduje się obuwie (marki Gino Rossi, Vanita, Geox, SIMPLE, G&R), torebki i produkty skórzane (marki Gino Rossi i SIMPLE) oraz odzież damska (marka SIMPLE) i męska (marka COSIMO MARTINELLI).
Po zeszłorocznej przygodzie ze zbyt awangardową, jak dla polskich klientek kolekcją, w tym roku Gino Rosi już nie szokuje, a klientki kusi i przywiązuje do siebie doskonałą jakością wykonania swoich produktów i dbałością o detale.
Spółka Gino Rossi zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie 26 czerwca 2006 roku.
Aktualnie firma posiada 165 salonów w Polsce i za granicą /Niemcy, Rosja, Czechy, Gruzja, Litwa, Łotwa, Ukraina i Węgry/. Jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie 10 salonów firmowych.
Kasia Foks, 6 listopada 2008 r.