- Według opinii fachowców, informowanie o istnieniu sklepu oraz oferowanym asortymencie w sposób atrakcyjny, zrozumiały i przekonujący, jak również sam wystrój pomieszczenia, sposób prezentacji i znajomość zasad ułożenia towaru, w dużym stopniu wpływają na zwiększenie sprzedaży. My pokazujemy naszym partnerom, w jaki sposób mogą zaaranżować swoją placówkę, jakie rozwiązania będą korzystne – mówi Tomasz Radzki, prezes Velo.
Sieć DSR stale się rozwija. Od początku tego roku zostało otwartych już osiem nowych placówek na terenie całego kraju. Firma w dalszym ciągu poszukuje dobrych lokalizacji dla swoich partnerów. Opolska placówka, która jako pierwsza została zaaranżowana według zasad VMC, powstała właśnie w miejscu, które pomogła inwestorowi znaleźc firma Velo. Jego powierzchnia wynosi 200 mkw., choć z wymogów sieci wynika, że najmniejszy sklep może się pomieścić już na 40 mkw.
Aby otworzyć sklep rowerowy pod szyldem DSR, należy dysponować kapitałem w wysokości minimum 120 tys. zł (40 tys. zł na urządzenie sklepu oraz 80 tys. zł na zabezpieczenie finansowe). Dobre Sklepy Rowerowe powstają w miejscowościach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców.
Joanna Cabaj - Bonicka