Wnętrze sklepu rowerowego równie ważne jak wystawa

Autor: Redakcja
Data dodania: 25 czerwca 2010
Kategoria:
DSR_z_zewntrzSieć Dobre Sklepy Rowerowe niedawno opracowała koncept z zakresu visual merchandisingu. Jako pierwszy według nowych zasad został zaaranżowany sklep w Opolu, który jest 135. placówką zrzeszoną w sieci.

- W poprzednim roku zajęliśmy się standaryzacją witryn sklepowych naszych partnerów. Natomiast w tym roku według zasad Visual Merchandising Concept zaaranżowaliśmy wnętrze pierwszego sklepu – informuje Magdalena Bryl, specjalista ds. marketingu w firmie Velo, która jest twórcą sieci Dobre Sklepy Rowerowe.

- Według opinii fachowców, informowanie o istnieniu sklepu oraz oferowanym asortymencie w sposób atrakcyjny, zrozumiały i przekonujący, jak również sam wystrój pomieszczenia, sposób prezentacji i znajomość zasad ułożenia towaru, w dużym stopniu wpływają na zwiększenie sprzedaży. My pokazujemy naszym partnerom, w jaki sposób mogą zaaranżować swoją placówkę, jakie rozwiązania będą korzystne – mówi Tomasz Radzki, prezes Velo.

Sieć DSR stale się rozwija. Od początku tego roku zostało otwartych już osiem nowych placówek na terenie całego kraju. Firma w dalszym ciągu poszukuje dobrych lokalizacji dla swoich partnerów. Opolska placówka, która jako pierwsza została zaaranżowana według zasad VMC, powstała właśnie w miejscu, które pomogła inwestorowi znaleźc firma Velo. Jego powierzchnia wynosi 200 mkw., choć z wymogów sieci wynika, że najmniejszy sklep może się pomieścić już na 40 mkw.

Aby otworzyć sklep rowerowy pod szyldem DSR, należy dysponować kapitałem w wysokości minimum 120 tys. zł (40 tys. zł na urządzenie sklepu oraz 80 tys. zł na zabezpieczenie finansowe). Dobre Sklepy Rowerowe powstają w miejscowościach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców.

Joanna Cabaj - Bonicka

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram