Własny PR-owy biznes we franczyzie

Autor: Redakcja
Data dodania: 23 maja 2013
Kategoria:

Agencja Your Image, która stawia przede wszystkim na internetowe usługi PR, proponuje dość innowacyjne rozwiązanie – franczyzę w zakresie szeroko pojętego marketingu.

Tworzenie systemu franczyzowego nie było dla nas nowością, więc już na wstępie można było uniknąć wielu błędów, często popełnianych przez franczyzodawców. Zgodnie z panującym w franczyzowej branży savoir-vivre'm przygotowano elastyczny system etapów, które prowadzą przyszłego kierownika oddziału do uczestnictwa w całości działań przedsiębiorstwa – mówi Ofka Piechniczek, dyrektor Media Relations Your Image S.A.

Your Image cały czas pracuje nad usprawnianiem procesu przystępowania franczyzobiorców do systemu. – Za pośrednictwem internetu lub telefonicznie chętni mogą kontaktować soę z Your Image. Weryfikujemy dane, a niedługo potem ustalany jest termin spotkania, w trakcie którego obie strony uzgadniają wzajemne oczekiwania, a przyszły franczyzobiorca zapoznawany jest wstępnie z kulturą pracy panującą w organizacji. W większości wypadków od rozpoczęcia działalności dzieli taką osobę jeszcze tylko mały krok. W razie pozytywnej decyzji jest ona szczegółowo wprowadzana w funkcjonowanie przedsiębiorstwa, otrzymuje niezbędny know-how, sprzęt, a także możliwość udziału w odpowiednich szkoleniach oraz cały szereg gadżetów i drobiazgów, przydatnych na początkowych etapach działalności – podkreśla Ofka Piechniczek.

Stawki wejścia w system ustalono na poziomie 15 tys. złotych w wypadku licencji franczyzowej i 45 tys. złotych dla licencji masterfranczyzowej. – Wydaje się, że kwoty te są dla potencjalnego franczyzobiorcy dość atrakcyjne, szczególnie, że agencja zakłada zwrot początkowych wydatków nawet po 3 miesiącach od rozpoczęcia działalności. Wszystko oczywiście zależy od wkładu pracy kierownika oddziału, ale dotychczasowe doświadczenia pokazują, że franczyzobiorcy z reguły zadowoleni są ze swojej inwestycji – informuje Ofka Piechniczek.

Jeśli ktoś poważnie myśli nad swoim PR-owym biznesem, a wciąż nie potrafi się zdecydować czy działać w pojedynkę czy podłączyć się do funkcjonującej już sieci, powinien zapoznać się z ofertą franczyzową Your Image.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram