Własna pizzeria – krótka droga od pomysłu do realizacji

Data dodania: 11 stycznia 2018
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Telepizza
Własna pizzeria – krótka droga od pomysłu do realizacji

Ile trzeba mieć pieniędzy, aby otworzyć własną pizzerię w centrum handlowym? Działając na licencji znanej marki wystarczy około 250 tys. zł.

Tak jest w przypadku hiszpańskiej sieci znanej w wielu krajach. Około roku temu Telepizza postanowiła rozszerzyć swoją strategię rozwoju, otwiera pizzerie nie tylko w samodzielnych lokalach znajdujących się na osiedlach czy przy ruchliwych ulicach, ale i na food courtach centrów handlowych.
Leszek Nowak, manager ds. rozwoju franczyzy Telepizza w rozmowie z franczyzawpolsce.pl zauważa, że wielu przedsiębiorcom otwarcie własnej pizzerii wydaje się atrakcyjnym pomysłem na biznes. I tak jest. Należy jednak wziąć pod uwagę nie tylko perspektywy rozwoju rynku, ale i ryzyko idące za tym.  

Podczas rozmów z kandydatami na franczyzobiorców często słyszymy, że franczyza jest dla nich pewną podstawą, dzięki czemu nie obawiają się podjęcia wyzwania, jakim jest zarządzanie własną restauracją – opowiada Leszek Nowak.

Polscy konsumenci cenią sobie wysoką jakość dań, przystępne ceny oraz dogodną lokalizację. Właśnie te trzy czynniki mają największy wpływ na decyzję dotyczącą ponownego odwiedzenia lokalu. To ważny drogowskaz dla rozwoju każdej marki gastronomicznej.

Nie przez przypadek, jakiś czas temu podjęliśmy decyzję o wejściu do galerii handlowych. Food courty to dobra lokalizacja łącząca w sobie wiele zalet. Do restauracji w centrach i galeriach handlowych przychodzą nie tylko zmęczeni zakupowicze, ale i osoby z „miasta” z rodziną czy znajomymi. W 2017 roku otworzyliśmy kilka pizzerii w tego typu lokalizacjach, m.in. w galerii Vivo w Krośnie, Neptun w Starogardzie, oraz w galeriach Amber Kaliszu oraz Plaza Rzeszów – kontynuuje Leszek Nowak, manager ds. rozwoju franczyzy Telepizza.  

Telepizza specjalizuje się również w dostawie pizzy do domów i biur. Dzięki wieloletniemu i międzynarodowemu doświadczeniu, wsparciu centralnych struktur i przemyślanym inwestycjom marka osiągnęła w naszym regionie bardzo silną pozycję. Polski oddział Telepizzy posiada centralę produkcyjną (własna wytwórnia ciasta) i zatrudnia 2,5 tys. pracowników. Łącznie otwarto już ponad 100 lokali w Polsce, z czego prawie 3/4 to pizzerie działające na zasadach franczyzy.

Więcej informacji na temat franczyzy Telepizza znajduje się w naszej bazie konceptów sieciowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram