Właściciel sieci Teletorium wypłacił dywidendę

Autor: Redakcja
Data dodania: 7 października 2015
Kategoria:
Foto: Teletorium

TelForceOne, grupa z branży innowacyjnych rozwiązań w zakresie elektroniki użytkowej, do której należy m.in. sieć specjalistycznej sprzedaży detalicznej działająca na zasadzie franczyzy wypłaciła dywidendę z zysku za rok 2014 rok. 

Zgodnie z wcześniejszą rekomendacją Zarządu, obradujące 29 czerwca 2015 r. Walne Zgromadzenie TelForceOne, postanowiło przeznaczyć 819.6 tys. zł na dywidendę. Pozostała część zysku netto została przeznaczona na zwiększenie kapitałów zapasowych, co pozwoli na utrzymanie dynamicznego tempa wzrostu Grupy TelForceOne.

Od akcjonariuszy wiem, że cenią sobie wypłatę dywidendy kolejny rok z rzędu. Z drugiej strony jesteśmy biznesem rozwojowym, i z tego powodu nasze zapotrzebowanie na kapitał systematycznie się zwiększa. W ostatnich kilku kwartałach koncentrowaliśmy się nad zwiększeniem sprzedaży na rynkach pozaeuropejskich i europejskich, co wiązało się z dodatkowymi kosztami m.in. w zakresie działań marketingowych, procesów B&R oraz wprowadzaniu nowych produktów – mówi Wiesław Żywicki, wiceprezes TelForceOne.

W I półroczu br. Grupa TelForceOne rozszerzyła swoje portfolio o segment narzędzi i elektronarzędzia pod własną marką Haka Tools. Obecnie realizowane są już pierwsze dostawy nowych produktów, których sprzedaż ruszyłą od III kwartału 2015 roku.
Grupa TelForceOne jest dystrybutorem akcesoriów mobilnych i elektroniki konsumenckiej, producentem i dystrybutorem smartfonów oraz telefonów komórkowych myPhone oraz tabletów myTAB.

W portfolio produktowym Grupy znajdują się także e-papierosy, materiały eksploatacyjne do drukarek oraz innowacyjne źródła światła LED – wszystkie produkowane i sprzedawane pod markami własnymi. Do Grupy należy także sieć specjalistycznej sprzedaży detalicznej Teletorium, działająca na zasadzie franczyzy.

W skład Grupy Kapitałowej TelForceOne wchodzi siedem spółek zależnych. Główny kanał dystrybucyjny Grupy stanowią wielkopowierzchniowe sieci handlowe, m.in. na Auchan, Biedronka, Kaufland, Lidl, Makro Cash&Carry, Real, Makro Cash&Carry, Saturn i Media Markt. Sprzedaż poza granicami Polski generuje około połowy przychodów Grupy.

Głównymi zamierzeniami TelForceOne w najbliższych kwartałach jest zachowanie ciągłego i stabilnego rozwoju, wzrost rentowności sprzedaży oraz dalsze umacnianie pozycji na rynku urządzeń mobilnych.

Od 2007 roku akcje TelForceOne notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Głównym akcjonariuszem TelForceOne jest Sebastian Sawicki, posiadający wraz z podmiotami powiązanymi ponad 50% głosów na walnym zgromadzeniu.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram