W kolejnym wydaniu jak zawsze dużo do poczytania. Dla naszych Czytelników przygotowaliśmy wartościowe teksty, porady i wywiady.
Mimo że pandemia nadal trwa i nie widać jej końca, starannie dążymy do zachowania względnej normalności. Tak samo dzieje się w sferze biznesowej i franczyzowej. Franczyzodawcy usiłują odpowiedzieć na wszelkie ograniczenia i wspierać swoich franczyzobiorców, bo to właśnie w trudnych chwilach potrzebny jest solidny partner.
W okresie niepewności pragniemy dodać otuchy naszym klientom i czytelnikom, oferując interesującą lekturę naszej najnowszej publikacji.
W naszym raporcie szczegółowo analizujemy strategie branży gastronomicznej wobec kryzysu - niektóre firmy gastronomiczne nie przetrwały, inne wykorzystały sytuację do wzmocnienia swojej pozycji.
Skupiamy się na rynku zdrowej żywności w Polsce, który znajduje się w fazie wczesnego rozwoju i prognozuje się dla niego znaczny wzrost w nadchodzących latach.
W naszym wywiadzie Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, wyjaśnia, że klucz do sukcesu w biznesie to minimalizacja czasochłonności, a rozwój powinien być środkiem do osiągnięcia celu, a nie celem samym w sobie.
Omawiamy, jak e-commerce przyczynił się do rozwoju branży kurierskiej.
W najnowszym numerze prezentujemy wywiady z przedsiębiorcami, którzy dzielą się swoimi przemyśleniami na temat decyzji o rozpoczęciu działalności w ramach sieci franczyzowej oraz efektami tej decyzji. Doświadczeniami dzielą się franczyzobiorcy konceptów Grene oraz Body Evolution.
I jak zwykle, prezentujemy bazę sprawdzonych pomysłów na własny biznes franczyzowy!
Miłej lektury!
Redaktor Naczelna
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji