Mini Melts zwiększa zasięg swoich produktów. Istotną zmianą jest wprowadzenie niektórych produktów do wybranych supermarketów.
Kuleczkowe lody Mini Melts oraz Mini Melts BIG będzie można kupić jako zamknięte porcje. Jest to nowość, ponieważ do tej pory sprzedaż odbywała się wyłącznie w punkcie. Dzięki tej zmianie produkt będzie łatwiej dostępny. W 2018 roku planujemy sprzedawać lody Mini Melts w ponad 200 punktach sprzedaży : 40 własnych, 60 franczyzowych, 100 partnerskich. W zależności od celów biznesowych oferujemy dwa modele współpracy: partnerski bez konieczności wkładu inwestycyjnego oraz franczyzowy wymagający niewielkiej początkowej wpłaty na poziomie 10-15 tys. zł (zatowarowanie, dzierżawa, kaucja). W tym roku bardzo mocno rozwijamy współpracę z punktami partnerskimi, nasz produkt szeroko wkracza do miejsc typu lodziarnie, kawiarnie, parki trampolin, sale zabaw, dzięki takim działaniom jesteśmy w stanie zapewnić obecność produktu przez cały rok – mówi Krzysztof Bik, Dyrektor Handlowy sieci Mini Melts.
Nowością jest wprowadzony do oferty kolejny sorbet, tym razem o smaku Mango. Jest to ukłon wobec osób z nietolerancją laktozy i glutenu. Dodatkowo w wybranych punktach sprzedaży pojawią się sorbetowe kuleczki MINI MELTS BIG, pakowane w saszetkach 60 g. Po za tym uruchomiliśmy pocztę lodową - dostarczamy lody pod wskazany w zamówieniu adres. Idealny pomysł na przyjęcia urodzinowe dla dzieci, imprezy rodzinne czy firmowe – dodaje Bik.
Sezon już tuż, tuż, jest to więc ostatni dzwonek by zostać franczyzobiorcą sieci i spokojnie wszystko przygotować, by potem liczyć zyski.
Informacja na temat oferty współpracy z Mini Melts znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.