Warszawa, Trójmiasto i Poznań - te trzy miasta bierze na celownik firma Kondrat Wina Wybrane. Chce otworzyć w nich placówki franczyzowe, w tej chwili pod nazwiskiem znanego aktora działa 8 sklepów.
Planowany rozwój sieci jest konsekwencją dobrej sprzedaży - szkoda byłoby nie wykorzystać koniunktury. Wymagania wobec franczyzobiorcy nie są wyśrubowane - przede wszystkim powinien on jednak dysponować dobrze położonym lokalem o powierzchni minimum 40 m2, musi też przejść odpowiednie szkolenie.
Sklepy Marka Kondrata działają już w Warszawie, Bydgoszczy, Katowicach, Gliwicach, Krakowie, Przemyślu, Łodzi i Wrocławiu.
Rynek wina nie rośnie już tak dynamicznie, jak jeszcze kilka lat temu, ale jest dość stabilny. Analitycy przewidują, że będzie się rozwijał przynajmniej o kilka procent rocznie.
Potwierdzają to działania innych firm z tej branży. Swój 27. sklep otworzy niebawem Centrum Wina (w Lublinie) i nie zamierza na tym poprzestać.