Nagła fuzja na rynku spożywczym

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: freeimages.com

Sieć marketów rozwijających się we franczyzie zawarła porozumienie z firmą Polomarket w sprawie fuzji.

Zarząd Emperia Holding S.A. poinformował, że spółka zależna Stokrotka i Polomarket zawarły porozumienie w sprawie nawiązania współpracy handlowej poprzez zawiązanie spółki Polskie Supermarkety, w której Stokrotka i POLOmarket obejmą po 50% udziałów.

W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację bezpośredniego importu wybranych towarów.

Strony nie wykluczają w przyszłości rozszerzenia współpracy o kolejne obszary. Wejście porozumienia w życie wymaga uzyskania zgody Prezesa UOKiK, o którą obie spółki wystąpią w najbliższych dniach.

Pod logo POLOmarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających 4,1 mld zł netto.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram