Sieć marketów rozwijających się we franczyzie zawarła porozumienie z firmą Polomarket w sprawie fuzji.
Zarząd Emperia Holding S.A. poinformował, że spółka zależna Stokrotka i Polomarket zawarły porozumienie w sprawie nawiązania współpracy handlowej poprzez zawiązanie spółki Polskie Supermarkety, w której Stokrotka i POLOmarket obejmą po 50% udziałów.
W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację bezpośredniego importu wybranych towarów.
Strony nie wykluczają w przyszłości rozszerzenia współpracy o kolejne obszary. Wejście porozumienia w życie wymaga uzyskania zgody Prezesa UOKiK, o którą obie spółki wystąpią w najbliższych dniach.
Pod logo POLOmarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających 4,1 mld zł netto.
INK