Foto: QUIOSQUE
Jedna z najbardziej doświadczonych polskich marek na rynku, której historia sięga dwie dekady wstecz otworzyła swój największy salon.
Do grona miast, w których marka QUIOSQUE ma swoje salony dołączył Lubin. Otwarty w Centrum Handlowym Cuprum Arena salon ma powierzchnię 193m² - to największy sklep tej marki w Polsce. Salon w Lubinie został zaaranżowany według najnowszego konceptu marki QUIOSQUE: jaśniejsza kolorystyka, drewniane dodatki oraz doświetlenie wnętrz sprawiają, że klientki czują się w salonie bardziej swobodnie i komfortowo.
Nowy wystrój tworzą także większe przebieralnie, w tym jedna dedykowana dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby towarzyszącej – w salonie znajduje się wygodny fotel i stolik z aktualną prasą.
– CH Cuprum Arena to miejsce, w którym swoje sklepy mają najlepsze marki i dlatego cieszymy się, że teraz dołączy do nich także marka QUIOSQUE. Mamy nadzieję, że mieszkanki Lubina również ją pokochają i dołączą do grona naszych klientek – mówi Aleksandra Podsiadła, manager ds. ekspansji QUIOSQUE.
Oferta firmy jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami i chcą czuć się pięknie i swobodnie niezależnie od okazji. W każdym z salonów QUIOSQUE, klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą stylizacji czy doboru fasonu.
Salon w Lubinie to kolejny, z zaplanowanych na 2015 rok sklep tej marki. Aby zostać franczyzobiorcą marki QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna powierzchnia ma metraż od 100 do 130m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1000 do 2 500 zł na 1m² netto.
INK