Więcej sklepów z modą damską

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: QUIOSQUE

W podsumowaniu ubiegłego tygodnia wyróżniliśmy firmy z segmentu fashion, które zwiększają sieci sklepów dzięki działaniu we franczyzie. Oferty współpracy partnerskiej tych firm można sprawdzić w naszej bazie systemów franczyzowych.


Sieć marki QUIOSQUE powiększyła się o kolejny salon. Tym razem wybór padł na Otwock, gdzie przy ulicy Karczewskiej 6, otwarto sklep o powierzchni 160 m².

Do końca  roku bydgoska spółka PBH, właściciel marki QUIOSQUE, planuje jeszcze kilkanaście otwarć nowych salonów.

– Otwock - jako podwarszawskie miasto - to miejsce o wysokim potencjale handlowym, dające nam dużo możliwości. Otwarcie salonu w tym miejscu wpisuje się w naszą strategię, która zakłada, że jesteśmy łatwo dostępni. Posiadamy salony nie tylko w dużych aglomeracjach, jak chociażby Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań, Wrocław, ale także w mniejszych miejscowościach – mówi Aleksandra Podsiadła, manager ds. ekspansji QUIOSQUE.

Oferta tej marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi.

Marka ciągle się rozwija. Aby zostać franczyzobiorcą QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1000 zł do 2 500zł na 1m² netto.

W segmencie mody są też inne nowości. W sierpniu pojawiły się cztery salony marki Butik I Like! w: Centrum Zakupów Czerwionka – Leszczyny (outlet), Galerii Twierdza Kłodzko, Fashion House w Sosnowcu i CH Carrefour w Ostrowi Mazowieckiej.

Aktualnie Trend & Fashion koncentruje się na rozwoju multibrandowego sklepu internetowego, ale też umacnianiu pozycji na rynku lokalnym. W najbliższym czasie firma planuje także otwarcie pierwszych odrębnych butików sygnowanych nazwą marki Rue Paris.

Pierwszy salon odzieżowy pod nazwą Butik I Like! powstał w 2001 roku w Warszawie. Dziś sieć ma 160 sklepów na terenie całej Polski. Wszystkie znajdują się w centrach i galeriach handlowych albo przy ulicach.

Od 2009 roku firma zapoczątkowała wyodrębnianie osobnych linii kolekcji: Rue Paris, Forever Pink i For Fitness You Can – każda z marek jest dedykowana kobietom.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram