Franczyzowa sieć sklepów Stara Mydlarnia przyspiesza z rozwojem. Polska marka kosmetyków pojawiła się w kolejnych miastach.
Polski rynek kosmetyczny jest jednym z największych w Europie. Kosmetyki naturalne mają w nim kilkuprocentowy, a ich sprzedaż stale rośnie. Według Banku Zachodniego WBK, branża kosmetyczna w Polsce do 2020 roku ma się rozwijać w tempie ok. 5 proc. W 2016 roku wartość sprzedanych kosmetyków w naszym kraju wyniosła ponad 22 mld zł.
Sieci sprzedaży rozwinęły zarówno zagraniczni producenci, jak i rodzime firmy. Jedną z nich jest producent kosmetyków naturalnych Stara Mydlarnia.
Ostatnio otworzyliśmy sklepy we Wrocławiu i Chodzieży. Przenieśliśmy też sklep w Toruniu w lepsze miejsce. W tej chwili mamy 23 sklepy (w tym 2 sklepy własne). Kolejna nowa lokalizacja to Tarnów. Planujemy, że w najbliższym czasie otworzymy jeszcze co najmniej trzy salony sprzedaży – mówi w rozmowie z franczyzwpolsce.pl Jarosław Szurpicki z sieci Stara Mydlarnia.
Produkty sprzedawane w sklepach działających pod tą marką są produkowane w Polsce. Wiele z nich wyrabianych jest ręcznie, to m.in. mydła glicerynowe, roślinne oraz babeczki i kule do kąpieli.
Ofertę franczyzy Stara Mydlarnia wyróżnia gwarancja dostępu do atrakcyjnych produktów, niska jednorazowa opłata franczyzowa, darmowe szkolenia dla franczyzobiorców (sprzedażowe, managerskie, produktowe) oraz pomoc w bieżącym prowadzeniu sklepu.
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.