Więcej partnerskich stacji paliw

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: LOTOS

Foto: LOTOS

Sieć stacji paliw odnotowała wzrost wyników sprzedażowych. Zwiększyła też liczbę obiektów zarządzanych przez partnerów.

–  W pierwszym półroczu sieć stacji paliw LOTOS otworzyła 7 obiektów franczyzowych, w tym 3 stacje należą do segmentu ekonomicznego LOTOS Optima, a 4 to stacje Premium – powiedział nam Krzysztof Kopeć z Grupy LOTOS.

Zaznaczył też, że w II kw. tego roku kontynuowano proces standaryzacji sieci zmierzający do ujednolicenia systemu identyfikacji wizualnej marki LOTOS na stacjach paliw. Prowadzono także intensywne prace nad rozwojem oferty Cafe Punkt.

W II kw. 2015 r. konsumpcja paliw płynnych (tj. oleju napędowego, benzyny oraz lekkiego oleju opałowego) w Polsce wzrosła o 4,1% r./r. Wzrost konsumpcji dotyczył wszystkich grup produktowych: oleju napędowego (+3,8%), benzyn (+4,4%) oraz lekkiego oleju opałowego (+9,1%). Udział LOTOSU w polskim rynku paliw wyniósł w analizowanym okresie 31,3%.

W tym okresie wolumen sprzedaży paliw na stacjach sieci LOTOS wyniósł 313 tys. ton (+15,6 rdr i +24,8% kdk). Obszar detaliczny wykazał również zysk operacyjny w wysokości 10,3 mln PLN, tj. o 281,5% wyższy r./r. oraz wyższy o 66,1% kw./kw., przede wszystkim dzięki maksymalizacji marży na działalności operacyjnej, w tym głównie na sprzedaży pozapaliwowej.

Nie zwalniamy tempa. Wyniki finansowe LOTOSU wykazują, że był to dobry kwartał i dobre półrocze dla spółki – podkreślił Paweł Olechnowicz prezes Grupy LOTOS.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram