Foto: Toy Planet
Sieć sklepów oferująca markowe zabawki powiększyła jeden ze swoich punktów sprzedaży i zapowiedziała dalszy rozwój we franczyzie.
Toy Planet, franczyzowa sieć sklepów z zabawkami liczy obecnie ponad 40 placówek. Wszystkie są prowadzone przez licencjobiorców. W tym roku firma planuje uruchomić kilka kolejnych punktów sprzedaży.
Swoje sklepy Toy Planet lokalizuje głównie w centrach handlowych. Wzmacnia też swoją obecność tam, gdzie widzi potencjał wzrostu sprzedaży poprzez powiększenie powierzchni handlowej już działających sklepów.
Oferta Toy Planet jest skierowana do klientów ze średniej i wyższej klasy. Marka skutecznie konkuruje z wielkopowierzchniowymi sklepami głównie jakością oferty i profesjonalną obsługą. Oprócz najbardziej znanych marek przemysłu zabawkarskiego, które spotkać można na półkach każdego sklepu z ofertą dla dzieci, dużą rolę w sprzedaży Toy Planet odrywają niszowe zabawki importowane bezpośrednio przez operatora sieci.
Obecnie firma poszukuje franczyzobiorców w wielu miastach - w Tychach, Gliwicach, Sosnowcu, Głogowie, Lesznie, Lublinie, Pile i Oławie. Jednym z argumentów przystąpienia do sieci (poza kompleksowym wsparciem franczyzobiorcy) jest też to, że branża artykułów dziecięcych jest bardzo rozwojowa. Ten segment rynku będą zasilać m.in. pieniądze pochodzące z rządowego programu Rodzina 500 Plus.
Przedsiębiorcy myślący o otwarciu sklepu Toy Planet powinni dysponować kwotą od 150 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 15 tys. zł, opłata bieżąca to 3% od obrotu netto.