- Od początku 2013 r. do I kw. tego roku stacje Lotosu są najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw w Polsce. Najbardziej dynamicznie przyrasta liczba stacji w segmencie ekonomicznym Lotos Optima, których w ciągu 12 miesięcy przybyło 48 – mówi nam Jan Michalak, dyrektor ds. infrastruktury i rozwoju, Lotos Paliwa.
Pod marką Lotos Optima działają stacje partnerskie Lotos Paliwa. Spółka proponuje współpracę pod tą marką tym, którzy w ramach umowy franczyzowej już posiadają stacje w segmencie premium i chcą zróżnicować ofertę. Ponadto zaprasza też tych, którzy chcą rozpocząć współpracę w segmencie ekonomicznym.
– Franczyza to istotny, ale wspomagający kierunek rozwoju sieci Lotos. Spółka główny nacisk kładzie na rozwój segmentu stacji własnych. Dalsza dynamiczna ekspansja sieci dotyczy szczególnie segmentu ekonomicznego LOTOS Optima – tłumaczy Jan Michalak.
Podaje też, że stacje Lotosu od początku 2013 r. do I kw. 2014 r. są najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw w Polsce. Najbardziej dynamicznie przyrasta właśnie liczba stacji w segmencie ekonomicznym Lotos Optima, których w ciągu 12 miesięcy przybyło 48. Łącznie sieć stacji Lotos liczy 428 obiektów.
Firma cały czas jest otwarta na rekrutację nowych partnerów. – Każdy moment na rozpoczęcie współpracy z siecią stacji paliw Lotos jest odpowiedni. Do współpracy zapraszamy szczególnie teraz, gdy Lotos intensywnie rozwija sieć i umacnia swoją markę – podsumowuje Jan Michalak, dyrektor ds. infrastruktury i rozwoju, Lotos Paliwa.