Weszli do mniejszych miast i to się opłaciło

Autor: Redakcja
Data dodania: 10 stycznia 2013
Kategoria:
5_10_15

5_10_15

Ostatnie dwa lata dla firmy Komex, która jest właścicielem 5.10.15 to okres wytężonej pracy. Sieć, w oparciu o franczyzę, rozwija się w bardzo szybkim tempie.

Miniony rok przebiegł pod znakiem ekspansji. Do 100 urosła sieć sklepów franczyzowych marki. Ile placówek franczyzowych 5.10.15 udało się otworzyć w 2012 roku?

Marek Czupryna: Tylko w roku 2012 otworzyliśmy łącznie 49 nowych placówek franczyzowych.

Jakie są dalsze plany rozwoju?

Marek Czupryna: W pierwszej połowie 2013 otworzymy ponad 20 sklepów i zamierzamy utrzymać podobne tempo w drugiej połowie roku. Spodziewamy się dobrego i dynamicznego roku, który przyniesie nam i naszym partnerom duże zyski, ale również radość z tworzenia nowego wizerunku sieci 5.10.15. Już na wiosnę otwieramy też pierwszy sklep w Rosji. Oczywiście cały czas aktywnie poszukujemy nowych partnerów chcących z nami budować sieć 5.10.15.

Marek_CzuprynaZ czego wynika tak duży sukces na rynku franczyzowym?

Marek Czupryna: Do szybkiego rozwoju sieci przyczyniła się przede wszystkim nasza znajomość rynku i potrzeb konsumenta w tych niełatwych czasach. Stworzony system – nie tylko dajemy know how, ale ponosimy również odpowiedzialność za cały zapas – daje duże bezpieczeństwo współpracy naszym partnerom. Wprowadzony przez nas nowy wizerunek marki – nowy koncept meblowy – bardzo dobrze sprawdza się w lokalizacjach franczyzowych. Najlepszym papierkiem lakmusowym całości  jest fakt, że wielu naszych partnerów już otworzyło lub właśnie planuje z nami otwierać kolejne lokalizacje.

Dużo się mówi o ekspansji sieci 5.10.15 poza granicami dużych miast.

Marek Czupryna: Tak, Nasycenie w dużych miastach oraz dobre wyniki osiągane przez sklepy franczyzowe powodują, że kierujemy nasze działania na rozwój sieci w mniejszych miejscowościach, gdzie marka 5.10.15. jest bardzo rozpoznawalna i chętnie kupowana.

5.10.15. jest jedną z największych marek w Polsce projektujących i sprzedających ubranka, obuwie i akcesoria dla dzieci. Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić już w  217 sklepach 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym.

5_10_15_sklepSieć poszukuje partnerów franczyzowych we wszystkich miastach od 20 do 50 tysięcy mieszkańców, w których jeszcze nie posiada punktów sprzedaży. Najatrakcyjniejsze dla sklepu 5.10.15 są lokalizacje w centrach handlowych oraz ścisłych centrach miast (rynek lub główna ulica handlowa). Franczyzobiorca musi dysponować lokalem o powierzchni około 100 mkw. Koszty inwestycji wahają się miedzy 80 000 a 120 000 tys.  zł. Oczywiście wysokość tej kwoty zależy od wielkości lokalu i jego obecnego stanu. Kwota ta obejmuje wszystkie koszty związane z otwarciem nowego sklepu (opłaty oraz koszt jego urządzenia).

.
Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram