Sieć lokali z kurczakami działa z dużym rozmachem. Jednego dnia otwiera placówkę w Wielkiej Brytanii, drugiego w Wejherowie. Obecnie w sieci działają 23 lokale franczyzowe w kraju i 1 poza jego granicami.
Western Chicken, specjalizuje się w przygotowaniu kurczaka w panierce według własnego przepisu. Najnowszy lokal stanął w Wejherowie, niedaleko Trójmiasta. Dysponuje bogatym menu, serwując - oprócz kawałków kurczaka - również kanapki i tortille.
Stosunkowo niedawno Western Chicken otworzył, dzięki franczyzobiorcy, lokal w Wielkiej Brytanii, w Ashford. Jego działanie jest nie tylko PR-owym zabiegiem - placówka radzi sobie dobrze i może stanowić przyczółek do rozwoju sieci na Wyspach.
Na razie wiadomo gdzie powstaną kolejne polskie restauracje - podpisane są już umowy z franczyzobiorcami z Kielc i Ostródy. Lokale powinny ruszyć w ciągu miesiąca.
Potencjalny franczyzobiorca - oprócz zapału - powinien dysponować lokalem nie mniejszym, niż 50 m2 i sumą od 40 do 60 tys. zł. Tyle powinno wystarczyć na pokrycie kosztów wyposażenia lokalu w profesjonalny sprzęt gastronomiczny, wystrój sali konsumpcyjnej wraz z wydatkami na cele marketingowe. W skład podanej kwoty minimalnej wchodzi jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 8 tyś. zł netto. Western Chicken nie pobiera opłat miesięcznych i procentu od obrotu.
Szczegóły oferty Western Chicken możecie sprawdzić w naszej bazie systemów franczyzowych.