PSS Społem Centrum we Wrocławiu planuje uruchomienie na terenie województwa dolnośląskiego nowego konceptu sklepu mięsno - wędliniarskiego pod nazwą Wędzarnia Staropolska
Wystrój wnętrza sklepu budzi skojarzenie z nietuzinkową kuchnią, jest nakierowany na klienta zainteresowanego wykwintnym, niecodziennym smakiem. Wygląd sklepu jest inspirowany wnętrzami dworskiej kuchni, czy spiżarni. Wyposażenie sklepu łączy ze sobą nowatorski styl architektoniczny z racjonalnym podejściem od strony kosztów inwestycji. Zgodnie z zasadami tworzenia konceptu sklepu specjalistycznego, którego podstawowową cechą jest innowacja we wszystkich jego składowych (wyposażenie, wysoka jakość produktów, standardy obsługi klienta i doradztwo, a także atrakcyjna wizualizacja) sklepy Wędzarnia Staropolska mają za zadanie zagospodarować niszę w rynku spożywczym, zapewniając klientom zróżnicowany i dopasowany do potrzeb i oczekiwań asortyment.
Uruchomienie pierwszego pilotażowego sklepu Wędzarnia Staropolska planowane jest na I kwartał 2009 r. Sklepy będą otwierane w galeriach handlowych, jak i spełniająych określone kryteria lokalizacjach ulicznych. Początkowo rozwój sieci ograniczy się do terenu województwa dolnośląskiego, a w dalszej perspektywie sklepy Wędzarnia Staropolska będą uruchamiane w wytypowanych lokalizacjach na terenie całego kraju. Po zakończeniu fazy pilotażu, centrala sieci PSS Społem Centrum Wrocław planuje rozwój Wędzarni Staropolskiej poprzez franczyzę.
PSS Społem Centrum we Wrocławiu jest również właścicielem sieci sklepów własnych i franczyzowych, działajacych pod marką Krasnal, zatrudnia ponad 100 pracowników, jej roczne przychody wynoszą ok. 20 mln zł.