Wciąż brak polskich marek w światowych rankingach

Autor: Redakcja
Data dodania: 21 września 2009
Kategoria:
coca_cola_fotka.jpg
coca_cola_fotka.jpgPo raz dziewiąty z rzędu Coca-Cola znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata.

Coca Colę wyceniono na 68,7 mld USD, to o 3 proc więcej niż rok wcześniej. Wyżej niz przed rokiem w rankingu znalazła się także firma McDonald's którą wyceniono na 32,3 mld USD.Na kolejnych miejscach  podobnie jak w ubiegłorocznym zestawieniu uplasowały się: IBM (60,2), Microsoft (56,6), GE (47,8), Nokia (34,9).
 
W piątce najmocniej drożejących marek w minionym roku znalazła się m.in. firma Nestle, która zanotowała 13 proc. wzrost, w porównaniu z ubiegłym rokiem, do 6,3 mld USD.
 
W sklasyfikowanej setce próżno szukać polskich marek. Prym wiodą firmy z USA, (51) oraz z Niemiec (11). 9 marek reprezentuje Francję, 7 Japonię, po 4 Szwajcarię, Wielką Brytanię i Włochy, po 2 Holandię, Kanadę, Koreę Południowe i Szwecję, a po 1 Finlandię i Hiszpanię. 
FwP, 21 września 2009r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram