Warszawa żegna coffeeheaven

Autor: Redakcja
Data dodania: 1 grudnia 2014
Kategoria:
Warszawa żegna coffeeheaven; Foto: costacoffee

Z warszawskich ulic znikają lokale popularnej marki kawiarnianej coffeeheaven. Do końca lutego 2015 roku w stolicy będą działać wyłącznie kawiarnie Costa Coffee. 

W listopadzie 2014 roku wystartowała druga odsłona największej kampanii marketingowej w branży kawiarnianej, która towarzyszy rebrandingowi pozostałych warszawskich kawiarni coffeeheaven na Costa Coffee. 

Kampania obejmuje swoim zasięgiem stolicę i skoncentrowana jest na komunikacji zmian, przybliżeniu koncepcji i wyróżników kawiarni Costa Coffee. Realizowana jest za pomocą zróżnicowanych nośników. 

Costa Coffee to największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii i w Europie. Polska jest trzecim pod względem ilości lokali krajem w grupie 30 państw, w których obecna jest ta marka.

INK 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram