Firma usługowa WARS istniejąca na rynku przewozów pasażerskich od ponad 65 lat udoskonala koncept franczyzowy.
Oferta franczyzy WARS została udostępniona w 2005 roku. W ciągu dziesięciu lat działania tego modelu biznesowego do sieci dołączyło 40 partnerów. Z informacji uzyskanych w firmie wynika, że obecnie WARS jest w trakcie budowania strategii dotyczącej rozbudowy sieci franczyzowej.
WARS to już kultowa marka gastronomiczna, która obsługuje podróżnych w wagonach restauracyjnych i barowych. Wspólnie z pasażerami przejechała przeszło 5 mld kilometrów m.in. do Istambułu, Paryża, Odessy, Brukseli, Moskwy, Kijowa, Wilna a nawet Irkucka i Nowosybirska.
System franczyzowy WARS jest dostosowany do specyfiki usług gastronomicznych prowadzonych w wagonach i są realizowane przez samodzielne podmioty gospodarcze.
Umowy z franczyzobiorcami podpisywane są na rok. Konkursy organizowane są jesienią. Zwycięzcy prowadzą działalność na konkretnej relacji przez 12 miesięcy od dnia wejścia w życie nowego rozkładu jazdy pociągów.
Franczyza WARS S.A. to oferta o stosunkowo niskich nakładach związanych z rozpoczęciem działalności. Minimalna kwota inwestycji ustalana jest indywidualne. Opłata wstępna za prowadzenie minibaru wynosi 1,5 tys. (zatowarowanie wózka, kasa fiskalna, termosy).
Natomiast w przypadku wyposażenia wagonu w drobne sprzęty opłata wstępna wyniesie 6 tys. zł. Opłata bieżąca ustalona jest w postępowaniu konkursowym i jest zależna od relacji pociągów.
Jeśli jesteście zainteresowani współpracą z WARS, zapraszamy po więcej szczegółów do naszej bazy systemów franczyzowych.