Wars planuje kolejne otwarcia

Autor: Redakcja
Data dodania: 1 lipca 2011
Kategoria:

WARS_-_Green_Patio

Spółka dba o podnoszenie jakości obsługi w wagonach restauracyjnych, ale jednocześnie skupia się coraz mocniej na rozwoju stacjonarnej sieci. Wyniki Warsu są coraz lepsze.

Rok 2010 spółka zamknęła przychodem ze sprzedaży na poziomie 63 496 tys. zł - podał Wars we wczorajszym komunikacie prasowym. To oznacza, że był on o ok. 4,5 mln zł wyższy niż w 2009 roku, co w dobie kryzysu, który dotknął gastronomię, można uznać za całkiem niezły wynik. Spółka zapewnia, że podejmuje szereg kolejnych działań, by skutecznie trafiać w gusta kulinarne Polaków.

Podstawą jej działalności wciąż jest obsługa gastronomiczna osób podróżujących pociągami. Aby poprawić jej jakość, Wars podjął szereg działań, takich jak nowe menu, w tym włoska piada, która szczególnie przypadła do gustu klientom, ujednolicenie wystroju wnętrz i ubioru załogi, nowoczesne procedury przygotowania posiłków, a także kompleksowy system szkoleń załóg gastronomicznych. Efekty?

W 2011 r. GfK Polonia przeprowadziła kolejne badanie satysfakcji klientów Wars, z którego wynika, że ocena jakości usług spółki z każdym rokiem i wprowadzanymi zmianami jest coraz lepsza. Klienci dostrzegają poprawę jakości obsługi - 67 proc. respondentów ocenia usługi gastronomiczne Warsu dobrze i bardzo dobrze (62 proc. w roku 2009). Wzrosła także liczba podróżnych, którzy korzystają z usług Warsu i polecają je znajomym. 87 proc. podróżujących pociągami korzystało kiedykolwiek z usług Warsu (wzrost o około 7 proc. w porównaniu do roku 2009). Blisko 60 proc. z tej grupy korzysta z tych usług regularnie tzn. w trakcie każdej lub prawie każdej podróży pociągiem (wzrost o około 8 proc. wobec 2009 roku). Wśród klientów, którzy korzystają z usług Warsu regularnie, prawie 90 proc. poleca je innym.

Takie wyniki na pewno dają powód do zadowolenia franczyzobiorcom współpracującym z Warsem. Bowiem ok. 70 wagonów restauracyjnych i barowych spółki prowadzonych jest właśnie przez franczyzobiorców. Spółka zamierza wykorzystać franczyzę także do rozwoju swoich stacjonarnych projektów.

W lutym 2010 r. Wars otworzył pierwszą, pilotażową restaurację z sieci Green Patio, działa ona przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie. Jej specjalnością są zdrowe potrawy przygotowywane ze starannie dobranych składników, opracowane we współpracy z dietetykiem. Drugą stacjonarną inwestycją Warsu jest bar przekąskowy Piada Bar serwujący szybkie i jednocześnie zdrowe potrawy. Pierwszy lokal pod tym szyldem powstał w warszawskim Centrum Handlowym Targówek, przy ul. Głębockiej.  Pierwsze lokale obu sieci zarządzane są bezpośrednio przez Wars, lecz przyszłe obiekty prowadzone będą w systemie franczyzowym. Do końca 2012 roku ma powstać od 4 do 6 nowych placówek.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram