W Telepizzy nie ma czasu na świętowanie - dwadzieścia lat brandu w Polsce!

Autor: Redakcja
Data dodania: 29 czerwca 2012
Kategoria:

telepizza_aktualnosci

Już od 20 lat Telepizza działa w Polsce, stając się jedną z największych sieci lokali gastronomicznych na naszym rynku i liderem w dostawie pizzy do klienta. Jak podkreślają władze spółki, pozycja ta będzie umacniana poprzez nowe otwarcia, wprowadzanie nowości do menu oraz zintensyfikowane działania marketingowe.

Przez 20 lat działalności w Polsce Telepizza przeszła wiele pozytywnych zmian. Dotyczyły one zarówno atrakcyjności lokali jak i samego menu. Obecnie spółka ma już 113 lokali i nie zamierza na tym poprzestać. Tylko w tym roku chce otworzyć kolejnych siedem. Zawdzięcza to w dużej mierze wprowadzonemu w 2001 roku systemowi franczyzowemu, w którym prowadzonych jest niemal połowa restauracji. I właśnie ten model biznesowy ma być kluczem do dalszego rozwoju Telepizzy w Polsce.

Mamy wiele propozycji od potencjalnych franczyzobiorców, którzy chcą prowadzić lokale pod naszą marką. Nie ma więc czasu na świętowanie, ponieważ osób zainteresowanych współpracą z nami jest naprawdę bardzo dużo – mówi Iwona Olbryś, Dyrektor Generalny Telepizza sp. z o.o. Naszym celem nie jest jednak otwieranie jak najwięcej ich ilości, ale by faktycznie były to dobrze prosperujące biznesy, przynoszące profity sowim właścicielom. Prowadzimy rozmowy z kilkunastoma potencjalnymi franczyzobiorcami i myślę, że już po EURO, kilka z nich zakończy się podpisaniem umowy – dodaje Olbryś.

Spółka zapowiadała już na początku roku, że obecnie chciałaby się skupić na mniejszych miejscowościach od 50 tys. do 100 tys. mieszkańców. Nie wyklucza jednak kolejnych otwarć w dużych miastach, np. Warszawie. Wszystko zależy od potencjału miejsca i, co oczywiste, od zaangażowania osoby chcącej otworzyć lokal. Naszym atutem jest dostawa i pod tym względem chcemy umacniać pozycję lidera, zastrzega Iwona Olbryś. Cały czas otwarta pozostaje również sprawa ekspansji sieci poprzez otwieranie nowych, mniejszych placówek przy stacjach benzynowych. Tu również jednak decydujące znaczenie ma potencjał lokalizacji i szczegółowa kalkulacja biznesowa. Jak twierdzi Iwona Olbryś, rodzimy rynek gastronomiczny posiada jeszcze bardzo duży potencjał rozwoju. Jego dynamika wzrostu będzie zależała jednak od nastrojów konsumentów i ich gotowości do wydawania pieniędzy, jednak już teraz dobrze przygotowując grunt pod działalność gastronomiczną można śmiało liczyć na sukcesy.

Ostatnie działania marketingowe w Telepizzy były mocno powiązane z inauguracją i przebiegiem EURO 2012. Na długo przed mistrzostwami wszystkie lokale zostały przygotowane tak by były jak najbardziej atrakcyjnym miejscem spotkań także dla kibiców z Europy.

Telepizza Poland Sp. z o.o należy do Grupy Telepizza, która posiadając niemal 1000 restauracji, należy do niekwestionowanych liderów na rynku pizzerii w takich krajach jak Polska, Hiszpania, Portugalia, Chile, Peru oraz Kolumbia. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r . Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram