Firma Kolter, właściciel sklepów z ofertą skierowaną dla aktywnych mężczyzn wzmacnia markę rozbudowując sieć salonów partnerskich. Jak zapewnia franczyzodawca to jedyny koncept franczyzowy w tej branży.
Pod marką Hobby4Men działają sklepy z ofertą skierowaną dla energicznych mężczyzn spędzających aktywnie swój wolny czas. Survival, strzelectwo, łucznictwo, gadżety, odzież turystyczna, lornetki, latarki, scyzoryki – produkty tych kategorii można kupić w jednym miejscu
Jak zaznacza Mirosław Klekot, dyrektor generalny firmy Kolter, do której należy marka Hobby4Men, to jedyny koncept w branży artykułów strzeleckich i survivalowych. Wyróżnia go mała konkurencja na rynku, wysokie marże, brak stałych miesięcznych opłat, aktywna promocja marki i sklepów.
– Franczyza Hobby4Men działa od 5 lat. Pierwszy sklep został otwarty w Galerii Echo Kielce. Sądząc po zainteresowaniu potencjalnych partnerów w tym roku planujemy otwarcie 3-4 sklepów. Preferowane lokalizacje to galerie i pasaże handlowe – zaznacza Mirosław Klekot.
Minimalna kwota inwestycji potrzebna na uruchomienie sklepu Hobby4Men wynosi 120 tys. zł zł (ok. 4 tys zł na każdy m² powierzchni sklepu, minimalna wielkość sklepu to 30 m²).