W sieciowej restauracji usmażono szczura?

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Facebook page

Otwierając jeden z zestawów w popularnej na całym świecie restauracji, 25-latek z Los Angeles ze zdziwieniem zobaczył, że zamówiony lunch wygląda jak panierowany i smażony w głębokim oleju szczur.

 „The Independent” opisuje, że działo się to w KFC. Zdjęcie zamówienia, klient sieci fast-food umieścił na portalach społecznościowych, co wywołało prawdziwą burzę.

Nagłówki portali z całego świata donosiły o tym, że w KFC „usmażono szczura”. Autor zdjęcia nie powstrzymał się od komentarza pisząc, że spróbował kawałka i mięso „było żylaste, gumowate i twarde”.

Rozwiać wszelkie wątpliwości zdecydowała się centrala KFC, która zleciła badania DNA „szczura”. Niezależne laboratorium stwierdziło, że w jedzeniu nie było nic niedozwolonego, a mięso było drobiowe.

W Polsce restauracje KFC należą do portfela AmRest Holdings SE. Jest to niezależna firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1993 roku spółka rozwija portfolio kilkumarek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture.

AmRest jest też właścicielem marki La Tagliatella, która rozwijana jest zarówno przez restauracje zarządzane przez spółkę, jak i poprzez franczyzę.Niedawno do portfolio AmRest dołączyły dwie doskonale prosperujące chińskie marki: Blue Frog i KABB.

 

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram