W tym roku może pojawić się pierwsza franczyzowa kręgielnia w ramach sieci, którą buduje firma z Gryfina.
Broadway Club to polski koncept kręgielni, który łączy w sobie bowling z drink barem oraz bilardem. Jak przekonują właściciele tego konceptu jest to stabilny i zarazem wyjątkowy rodzaj biznesu. Kręgielnia może być wyposażona w kilka lub nawet kilkanaście torów bowlingowych. Zależy to od miejsca działalności i możliwości finansowych przyszłego właściciela.
– Zainteresowanie otwarciem własnej kręgielni jest duże. Podpisaliśmy pięć umów franczyzowych. Nasi partnerzy są obecnie na różnych etapach uruchomienia działalności w ramach licencji Broadway Club. Planujemy, że w tym roku zostanie otwarta pierwsza franczyzowa kręgielnia – mówi nam Krystian Pietrzykowski z Broadway Club.
Wyjaśnia też, że data otwarcia kolejnych zależy od możliwości finansowych partnerów, którzy są obecnie na etapie pozyskania niezbędnych środków. Przyznaje, że otwarcie Broadway Club to wysokonakładowa inwestycja. Minimalna kwota potrzebna na rozpoczęcie działalności wynosi 300 tys. zł. Zawiera ona koszt zakupu urządzeń i wyposażenia niezbędnego do uruchomienia lokalu).
– Najczęstsze wybierane źródło finansowania to oszczędności, leasing i kredyty dla firm – kontynuuje Krystian Pietrzykowski.
Podkreśla także, że system franczyzowy Broadway Club umożliwia zaoszczędzenie znacznych kwot związanych z otwarciem i prowadzeniem działalności. Wśród korzyści dla franczyzobiorcy wymienia m.in. krótki czas realizacji całej inwestycji (od rozpoczęcia inwestycji do oficjalnego otwarcia upływa ok. 4 miesięcy). Zaznacza również, że najmniejszy wariant lokalu z dwoma torami bowlingowymi, umożliwia wygenerowanie miesięcznych dochodów na poziomie 15 tys. zł.
Franczyza - zobacz oferty w naszym katalogu.