Aroma Espresso Bar uruchomiła pierwszą placówkę franczyzową. To trzecia kawiarnia sieci. Na ten rok planowane są kolejne otwarcia.
Pierwsza kawiarnia Aroma Espresso Bar została otwarta 10 stycznia 2012 roku. Aktualnie na sieć składają się 3 kawiarnie w śródmieściu Warszawy. Kolejne placówki będą otwierane w centrach największych polskich miast, przy głównych ulicach o dużym natężeniu ruchu oraz w lokalizacjach biurowych. W 2013 roku firma zakłada rozbudowę sieci o lokale własne i franczyzowe w Katowicach, Poznaniu, Krakowie, Łodzi i Warszawie.
Otwarcie własnej kawiarni pod szyldem Aroma Espresso Bar zależy od wielkości lokalu i jego lokalizacji. W przypadku dużych miast (Gdańsk, Kraków, Katowice, Łódź, Poznań, Warszawa, Wrocław) trzeba liczyć się z wydatkiem na poziomie 600 tys. zł. Franczyzobiorca musi posiadać połowę tej kwoty. Pozostałą część można sfinansować poprzez leasing.
Aroma Espresso Bar to międzynarodowa marka, posiadająca lokale w największych miastach na świecie, m.in. Nowym Jorku, Los Angeles, Toronto, Ontario, Kijowie oraz Tel Awiwie. Kawiarnie serwują swoim klientom świeżą kawę z własnej palarni, zdrowe i pożywne kanapki oraz całą gamę warzywnych sałatek. W Polsce planowane jest otwarcie 25 lokali w ciągu pięciu lat.
Adam Gieras