Właściciel kilku franczyz gastronomicznych przekonuje, że połączenie tych dwóch konceptów jest odpowiedzią na oczekiwania rynku. Pierwszy lokal multibrandowy powstanie w Łodzi.
– Sukcesywnie rozszerzamy sieć pizzerii Biesiadowo i kawiarni Coffeeloffee. Udało nam się zdobyć kolejne lokalizacje. W Częstochowie powstanie lokal wyłącznie z pizzą, natomiast w Łodzi tworzymy multibrand Coffeeloffee z Biesiadowem. Łódzki lokal znajdować się będzie w loftach, które powstały z adaptacji pofabrycznych pomieszczeń – mówi nam Dominik Lewandowski z firmy Wojtex, do której należą obydwa koncepty.
Lokal w Łodzi będzie drugą restauracją multibrandową w portfelu firmy. W kwietniu tego roku pod jednym dachem spotkały się takie koncepty, jak Biesiadowo i Western Chicken.
Coffeeloffee (dawniej Take Away Coffee) to sieć najmniejszych kawiarni w Polsce, serwujących kawę tylko na wynos. Oprócz tradycyjnej kawy oferuje świeżo wyciskane soki, ręcznie robione lemoniady, 5 rodzajów kaw mrożonych i inne napoje. Przewidywany koszt inwestycji w lokal o powierzchni 6 m² zaczyna się od 20 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł, niezależnie od obrotów. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej.
Z kolei Biesiadowo to prężnie rozwijającą się siecią pizzerii. Popularność zyskała dzięki wielkiej pizzy o średnicy 57 cm serwowanej w każdym swoim lokalu. W tym przypadku franczyzobiorca inwestuje we własny lokal od 42 tys. zł.
Oprócz wspomnianych konceptów Wojtex jest też właścicielem innych franczyz gastronomicznych – sieci Crazy Piramid Pizza i Rybkodajnia.