Multita, sieć agencji turystycznych mimo kryzysu gospodarczego dobrze ocenia 2009 r. Udany proces weryfikacji konceptu franczyzowego Multita oraz uruchomienie pierwszych placówek licencyjnych świadczy o wysokiej aktywności rynku.
Polityka sieci Multita opiera się na współpracy z najważniejszymi touroperatorami obecnymi na polskim rynku. Aktualnie Multita pośredniczy w sprzedaży ofert ponad pięćdziesięciu firm turystycznych. Stałe umowy regulujące warunki współpracy uodparniają sieć na wahania rynku turystycznego. - Agencyjne biura podróży nie ucierpiały z powodu kryzysu tak bardzo jak touroperatorzy. Bez względu na sytuację na rynku i droższe euro kontrakty z firmami turystycznymi pozostały dla nas niezmienione. Nadal sprzedawaliśmy usługi touroperatorów według ustaleń zawartych przed kryzysem gospodarczym. - mówi Roman Fon.
Koszt przystąpienia do sieci Multita wynosi nie więcej niż 59 tys. zł. Partner powinien dysponować lokalem o powierzchni 25 m kw. Franczyzobiorca otrzymuje dostęp do ofert touroperatorów współpracujących z centralą Multita a także pełne know – how oraz wsparcie w prowadzeniu biznesu w postaci szkoleń w momencie uruchomienia oraz w trakcie współpracy z siecią Multita.