Kolejne lokalizacje będą dobierane rozważniej, ze względu na coraz większe nasycenie centrów handlowych. Bartek stawia m.in. na sprzedaż w sklepach multibrandowych, których potencjał, pomimo że maleje, to w dalszym ciągu jest znaczący. Równolegle firma rozwija export, dla którego obecnie są dobre warunki. Produkty Bartka dostępne są w kilkunastu krajach, m.in. w USA, Kanadzie, Rosji, Niemczech, Litwie, Łotwie, Ukrainie, Czechach i na Słowacji.
Na uwagę zasługuje fakt, iż Bartek od początku swojej działalności rozwija się na zasadzie franczyzy, która przecież jeszcze dziesięć lat temu – gdy firma stawiała pierwsze kroki - nie była tak popularną strategią rozwoju przedsiębiorstwa, jak dziś. W pracach nad rozwojem sieci własnej spółka korzysta z doradztwa Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych. Obecnie Bartek ma 53 sklepy, z czego 30 we franczyzie.
Bartek swoją pozycję zawdzięcza nie tylko wyżej omawianym czynnikom, ale także wzornictwu, technologii produkcji obuwia i działalności projektowej, dzięki którym co roku powstają dwie nowe kolekcje, często kopiowane przez innych producentów.
FwP , 15 września 2009r.