Coccodrillo planuje uruchomić w bieżącym roku 50 kolejnych sklepów. W ubiegłym roku było już w Polsce 100 sklepów sprzedających odzież dziecięcą pod tą marką.
Uruchamianie kolejnych sklepów pod szyldem Coccodrillo w 2009 roku rozpoczęto 14 lutego od otwarcia placówki w Białymstoku. Jest to drugi punkt marki w stolicy województwa podlaskiego. 21 lutego został otwarty sklep w Oławie. To pierwszy butik Coccodrillo w tym mieście i 10 w województwie dolnośląskim. 31 lutego klienci mogli natomiast odwiedzić działający sklep w Bydgoszczy, który znajduje się na terenie CH Rondo.
Na marzec Coccodrillo planuje uruchomienie kolejnych 5 sklepów. Pierwsze dwa powstaną w Poczesnej koło Częstochowy oraz w Opolu. Oba otwarcia będą miały miejsce 4 marca. Następne będą butiki w Legnicy, w Gdańsku oraz w Gdańsku. – Marka Coccodrillo rozwija się od kilku lat bardzo dynamicznie. Planujemy, że tendencja ta będzie podtrzymana także w roku 2009 – mówi Mieczysław Andersz, dyrektor w firmie CDRL, która jest właścicielem marki Coccodrillo. Dodaje również: – Już obecnie mamy podpisane umowy z kilkunastoma centrami handlowymi na wynajem powierzchni pod kątem otwarcia sklepów własnych. Marka cieszy się także nieustającym zainteresowaniem wśród franczyzobiorców i spodziewamy się, że w bieżącym roku łącznie otworzymy około 50 nowych sklepów. Wśród butików uruchomionych w kwietniu i maju znajdą się sklepy zlokalizowane w Galerii Twierdza Kłodzko oraz CH Mosty w Płocku. Na maj przewidziano natomiast otwarcia nowych sklepów w Cuprum Arena w Lubinie oraz Gemini Parka w Bielsku-Białej. Inne sklepy powstaną np. w Elblągu, Sochaczewie, Giżycku, Nowym Targu, Krośnie i Radomiu.
Wszystkie sklepy marki utrzymane są w jednolitej stylistyce i oferują ten sam rodzaj asortymentu. Wiodącą rolę odgrywa w nim odzież dziecięca. Wysoka jakość projektów oraz materiałów ubranek Coccodrillo została wyróżniona pierwszym miejscem w organizowanym przez magazyn Dziecko plebiscycie na najlepszy produkt dla dziecka i dla mamy.