Pierwsza franczyzowa placówka kawiarnio-piekarni Vincent została uruchomiona w połowie stycznia. W sieci Vincent działają obecnie cztery lokale – trzy z nich zlokalizowane są w Warszawie – w CH Arkadia, Nowy Świat 64, oraz na Chmielnej.
- Oferta franczyzowa naszej sieci została uruchomiona w ubiegłym roku i już po niespełna dwóch miesiącach pozyskaliśmy obecnego franczyzobiorcę z Wrocławia – mówi Vincent Gauthier, właściciel sieci.
- Prace nad przygotowaniem lokalu do otwarcia trwały kilka miesięcy. Jest to proces, który wymaga dokładności i precyzji, szczególnie dotyczy to szkolenia przyszłych piekarzy, którzy będą pracować według naszych receptur – dodaje Vincent.
Menu w nowym punkcie będzie takie samo jak w pozostałych lokalach, oprócz pieczywa będzie można zjeść tradycyjne francuskie quiche, panini, sałatki, a także słodkości, a do tego wyjątkowa kawa.
- Na tym nie koniec, prowadzimy kolejne rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, jeszcze w tym roku uruchomimy kilka nowych lokali – mówi Marta Krawczyk, Marketing Manager sieci Vincent.
Sieć Vincent to jedyna prawdziwa francuska piekarnia w Polsce. Wszystkie produkty przygotowywane są codziennie, co powoduje, że są świeże i smaczne. - Polski konsument jest bardzo świadomy tego co je, dlatego dbamy o to, aby jakość naszych produktów była najlepsza. Do wypieku pieczywa sprowadzamy mąkę z Francji, a nasza kawa przyrządzana jest ze 100% arabiki – dodaje Marta Krawczyk.
Lokale Vincent przywodzą na myśl czar paryskich ulic, gdzie słychać gwar ludzi, gdzie zapach świeżego pieczywa unosi się w powietrzu i kusi przechodniów. Aż trudno się oprzeć smakowi croissanta ze świeżymi malinami.
Vincent to nie tylko lokale, to styl bywania, gdzie warto spędzić czas ze znajomymi.
(MK)