Urządzamy się w kryzysie

Autor: Redakcja
Data dodania: 19 sierpnia 2009
Kategoria:
ddd_logo.jpg

ddd_logo.jpgKilka ostatnich lat minęło pod znakiem boomu mieszkaniowego, teraz nadszedł czas na wielkie urządzanie. Polacy nie przejmują się za bardzo kryzysem i urządzają swoje mieszkania.

Meblują nowe domy i mieszkania, remontują stare wnętrza. Zmienił się także sposób robienia zakupów. Lubimy markety budowlane, duże sklepy i centra meblowe. Efektem tego jest rosnąca liczba specjalistycznych sklepów. O niemałe pieniądze walczą zatem właściciele firm zajmujących się projektowaniem i urządzaniem wnętrz.

Polski rynek wyposażenia i dekoracji wnętrz jest bardzo rozdrobniony. Pozycję lidera zajmuje Ikea. Spory udział w rynku mają także markety budowlane, np. Castorama, Nomi, Obi, Praktiker. Coraz większą rolę na tym rynku zaczynają odgrywać także sklepy sieci DDD Dobre Dla Domu. Właścicielem marki i organizatorem systemu DDD Dobre Dla Domu jest powstała w połowie 2005 roku spółka BRW Wnętrza Sp. z o.o. Z każdym dniem firma dynamicznie się rozwija na rynku wyposażenia wnętrz, rozbudowując sieć specjalistycznych salonów. W ofercie sklepów znajduje się duży wybór paneli podłogowych, podłóg drewnianych, paneli ściennych, drzwi oraz akcesoriów. Sieć DDD współpracuje z czołowymi producentami. Swoje miejsce w naszych sklepach znalazły takie marki jak Krono Original, Quick Step, Balterio, Barlinek, Balic Wood, Karelia, DRE, Pol-Skone, Porta, Kosz oraz wiele innych. Od początku roku sieć DDD urosła o siedem nowych sklepów franczyzowych.

Franczyza z DDD

Przedsiębiorca zainteresowany franczyzą DDD powinien dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu wraz z dostawcami dodatkowo inwestuje w każdy sklep ok. 200 tys. zł. W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje m.in. pomoc w wyborze lokalu, negocjacje umowy najmu, gotowy i wyposażony sklep, system informatyczny, system do analiz sprzedaży oraz istotnych parametrów funkcjonowania sklepu i planowania zapasów, reklamę, obrandowanie sklepu, ubezpieczenie oraz zapewnia dostawców i wynegocjowane dobre warunki handlowe. Dodatkowo partner może liczyć na pomoc w zatowarowaniu, asystę przed i w trakcie otwarcia oraz szkolenia operacyjne z zasad prowadzenia sklepu. Przed otwarciem sklepu pracownicy przechodzą także szkolenia produktowe, informatyczne oraz sprzedażowe. W trakcie współpracy organizowane są szkolenia u dostawców towarów obejmujące swoim zakresem min. sposoby montażu, nowości produktowe i wzornicze, zamówienia specjalne etc. Partnerzy są wspierani przez centralę okresowymi audytami pomagającymi poprawiać funkcjonowanie sieci i zapewniającymi skuteczniejszą sprzedaż.

FwP, 19 sierpnia 2009r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram