Franczyza strzałem w dziesiątkę

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 października 2016
Kategoria:
Foto: CUK Ubezpieczenia

Multiagencja ubezpieczeniowa, która 15 lat temu otworzyła swoją pierwszą placówkę ma obecnie 60 oddziałów własnych i 155 placówek partnerskich. Tak dynamiczny rozwój sieci oddziałów zawdzięcza m.in. franczyzie.

1 października 2016 roku CUK Ubezpieczenia podsumowało kolejny rok swojej działalności. Coroczne spotkanie pracowników i zarządu firmy było okazją do świętowania tego jubileuszu. 15 lat temu, w lipcu 2001 roku, multiagencja otworzyła swoją pierwszą placówkę.

2001 rok był ważnym momentem w historii rynku multiagencji w Polsce. Rozpoczynając swoją działalność, CUK wprowadził na rynek pierwszy w Polsce system szybkiej kalkulacji składek różnych ubezpieczycieli. Był to przełom. Od tego czasu powstały już kolejne, udoskonalone narzędzia kalkulacji składek ubezpieczeniowych.

Otwierając pierwsze biuro CUK w 2001 roku stworzyliśmy unikalny na rynku model placówki specjalizującej się w ubezpieczeniach dla klienta detalicznego. Nasza obecność w branży przełamała dotychczasowy model działania na rynku ubezpieczeniowym, gdzie klient korzystał z usług jednego ubezpieczyciela, bo nie miał łatwego dostępu do innych ofert i rozwiązań. Polacy zyskali dostęp do ofert wielu towarzystw w jednym miejscu oraz możliwość wyboru najkorzystniejszej dla siebie polisy – powiedział Jacek Byliński, jeden z założycieli CUK Ubezpieczenia, prezes zarządu firmy.

Nie bez wpływu na dzisiejszą pozycję CUK Ubezpieczenia pozostało również uruchomienie pierwszej w Polsce porównywarki cen ubezpieczeń online. Członkowie zarządu firmy podkreślają również, jak ważne w funkcjonowaniu firmy jest rozwijanie franczyzowego modelu biznesowego.

Pierwsze biuro franczyzowe założyliśmy w 2007 roku w Koninie. Obecnie naszą sieć tworzy 215 oddziałów, w tym 155 placówek franczyzowych. Jeżeli ktoś myśli o biznesie w ubezpieczeniach, to uważam że nie ma lepszego miejsca jak dołączenie do naszej sieci sprzedaży. Mamy wszystko, co ułatwia pracę naszym franczyzobiorcom: znaną i rozpoznawalną markę, kampanie reklamowe, systemy sprzedażowe, pełną ofertę i ogromne doświadczenie – zaznaczył Jacek Byliński.

W dalszych planach firmy jest stawianie na rozbudowę wielokanałowej sieci sprzedaży oraz zwiększenie dostępności dla klienta.

Rozwijamy różne formy zakupu ubezpieczeń: sprzedaż bezpośrednią w placówkach, przez Contact Center, na wyspach sprzedażowych w galeriach handlowych lub przez kalkulator online – dodał prezes zarządu firmy.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram