Ubrania i buty sprawdzamy w sieci

Autor: Redakcja
Data dodania: 14 października 2014
Kategoria:
Ubrania i buty sprawdzamy w sieci; Foto: freeimages.com

Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)”, zrealizowanego przez IAB Polska, ukazują kluczową rolę internetu w procesie zakupowym produktów z branży odzieżowej. To dominujące źródło wiedzy na temat odzieży, butów, dodatków, czy bielizny.

Obecność marki odzieżowej w internecie stanowi nieodzowny element strategii firmy nastawionej na rozwój. Jak podkreśla ekspert jednego z partnerów badania - Marta Grodner, senior marketing Manager w Ad!vice, sieć towarzyszy internautom na każdym etapie procesu zakupowego - począwszy od poszukiwań wiedzy na temat nowych produktów, po sam zakup. Internet stanowi główne źródło wiedzy dla internautów. Obserwuje się rosnącą rolę content marketingu, który bazuje na publikowaniu atrakcyjnej oraz przydatnej treści.

Jednym z celów statutowych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest dostarczanie wiedzy na temat medium XXI wieku, którym jest internet. W ramach tej misji IAB Polska postanowiło opublikować cykl raportów, które dedykowane są konkretnym branżom. 

INK 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram