Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)”, zrealizowanego przez IAB Polska, ukazują kluczową rolę internetu w procesie zakupowym produktów z branży odzieżowej. To dominujące źródło wiedzy na temat odzieży, butów, dodatków, czy bielizny.
Obecność marki odzieżowej w internecie stanowi nieodzowny element strategii firmy nastawionej na rozwój. Jak podkreśla ekspert jednego z partnerów badania - Marta Grodner, senior marketing Manager w Ad!vice, sieć towarzyszy internautom na każdym etapie procesu zakupowego - począwszy od poszukiwań wiedzy na temat nowych produktów, po sam zakup. Internet stanowi główne źródło wiedzy dla internautów. Obserwuje się rosnącą rolę content marketingu, który bazuje na publikowaniu atrakcyjnej oraz przydatnej treści.
Jednym z celów statutowych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest dostarczanie wiedzy na temat medium XXI wieku, którym jest internet. W ramach tej misji IAB Polska postanowiło opublikować cykl raportów, które dedykowane są konkretnym branżom.
INK