Jak ocenia Pani branżę ubezpieczeń w Polsce?
Rynek ubezpieczeń jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż w Europie. Biorąc pod uwagę polski rynek wciąż mamy do czynienia z niską świadomością ubezpieczeniową wśród klientów, która przekłada się na wysoki udział polis obowiązkowych w całym rynku ubezpieczeń, jednak naszym zdaniem w najbliższym czasie świadomość Polaków o zaletach oraz konieczności ubezpieczeń będzie szybko rosła, każdy rynek który jest w fazie rozwoju jest dobrym miejscem na przemyślaną i rozsądną inwestycję.
Rozsądną? Jaka jest zatem kwota inwestycji w placówkę ubezpieczeniową INSIA?
Koszt otwarcia placówki zależy od stanu lokalu, lokalizacji oraz charakteru oddziału. Placówkę dobrze oznakowaną, z kilkoma miejscami do pracy, z witryną można spokojnie otworzyć mieszcząc się w kwocie 10 000 zł.
W INSIA mamy też ofertę biznesową dla agentów, którzy chcą korzystać z narzędzi oferowanych przez INSIA, ale na trochę innych warunkach (np. brak wsparcia marketingowego) dlatego też poszukujemy do współpracy w ramach INSIA: Doradców mobilnych (którzy muszą spełniać wymagania na Partnera sieci INSIA, ale nie muszą otwierać własnej placówki) w takim przypadku koszt inwestycji jest właściwie minimalny, jedynie wyrobienie nowych wizytówek oraz pieczątki. INSIA przygotowała także ofertę dla Placówek partnerskich – właścicieli już działających punktów sprzedaży ubezpieczeń, którzy chcą prowadzić biznes w oparciu o INSIA ale pod własną marką. W tym przypadku koszt dołączenia do sieci jest właściwie zerowy. Więc jak Pan widzi rozsządna inwestycja to taka, która jest dopasowana zarówno do potrzeb rynku jaki i możliwości Partnera.