Tydzień we franczyzie

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Teletorium

Jak minął tydzień na rynku franczyzy? Jak zwykle dynamicznie. Nowymi lokalizacjami pochwaliły się marki odzieżowe, gastronomiczne i finansowe.

Do swojego nowego salonu zaprosiła polska marka odzieżowa Quiosque, która zainaugurowała działalność w Lubinie. To marka skierowana dla kobiet ceniących wygodę i elegancję. We franczyzie rozwija się też 50Style. Sklepy działające pod tym szyldem kierują swoją ofertę do osób prowadzących aktywny tryb życia. Nowa placówka tej marki rozpoczęła działalność w Radomsku.

Po zakupach czas na posiłek. O swoim cudownym nastroju poinformował właściciel sieci pizzerii New York Pizza Department, który zaprosił do nowego punktu przy ulicy Kalwaryjskiej w Krakowie. Z kolei mieszkańcy Kozienic mogą rozkoszować się świderkami w wafelkach, bo w tej miejscowości zaczęła działać mobilna lodziarnia Lody Bonano.

Gratulujemy też sieci Teletorium, która w tym tygodniu otworzyła punkt sprzedaży w nadmorskim kurorcie: „Jeśli wybieracie się tego lata do Kołobrzegu, koniecznie zajrzyjcie do nas w Galerii Hosso Kołobrzeg” - zachęca operator sieci.

Nową placówką pochwaliła się też firma INSIA należąca do Marsh & McLennan Companies, jednej z największych na świecie grup zarządzania ryzykiem oraz doradztwa ubezpieczeniowego, reasekuracyjnego i finansowego. Kolejny franczyzowy oddział tej marki pojawił się w Łodzi.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram