Marka QUIOSQUE jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. Właśnie otwarto dwa nowe salony, jeden w Poczesnej koło Częstochowy zlokalizowany w CH Auchan, a drugi w Głogowie. Wcześniej, na mapie sklepów QUIOSQUE, pojawił się salon w Policach w Galerii Hosso.
Lokal w Policach ma powierzchnię 80,70 mkw; natomiast w Poczesnej - 100,18 mkw.
Salon w Głogowie jest zlokalizowany w Galerii Glogovia, ma powierzchnię 129 m2. Jest to salon własny marki. - Naszym zdaniem Głogów to miejsce z ogromnym potencjałem dla QUIOSQUE Idealnie wpisuje się w strategię rozwoju firmy ponieważ chcemy być obecni zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji QUIOSQUE.
QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.
Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł na 1m2 netto.
Informacja na temat oferty współpracy z QUIOSQUE znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.